Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Marek Kotoński

Radio SAMIEC

Recommended Posts

Inni czerpią z Radio Samiec - Kanał "Ali tata" pisze: Kompilacja najlepszych wypowiedzi odnośnie prawa rodzinnego w Polsce z kanału: "Radio Samiec 2" pod którymi podpisuję się obiema rękami! Pozwoliłem sobie skorzystać materiału pana Marka Kotońskiego ponieważ rzeczowo odzwierciedla obecną sytuację w Polsce odnośnie niszczenia ojca i mężczyzny poprzez system prawny i społeczny. Mam nadzieję, że autor nie ma tego za złe - działamy we wspólnym interesie. Dałem suba "Ali tacie".

 

 

 

Edited by Normalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ożeszkurwajacię pierdolę-to my nawet radio mamy :D
Ale wypas ^^
A gdzie?

Zaraz sobie podłubię i poszukam ale jak ktoś mnie pokieruje to będę wdzięczny jak Żydzi na pustyni za mannę :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie Bracia Samcy. Od zimy słucham Radia Samiec, uzależniłem się cholera jasna...

Słuchając Marka i widząc liczbę subskrypcji stwierdziłem, że po pierwsze zasługuje na znacznie więcej, po drugie postaram się podsunąć kilka pomysłów, które na co dzień wykorzystuję w pracy zawodowej.

 

Pracuję w ramach usług Google, marketingu internetowego Google Ads. Program ma w pytę możliwości, o których nie chce mi się teraz pisać, jednak sposób prowadzenia działalności Marka - (audycje radiowe, podcasty na yt) ewidentnie nasuwa promocję w ramach YouTube. Słuchając go wyczuwam irytację, mam wrażenie że wiele osób pomimo słuchania podcastów nie angażuje się wystarczająco. Taką podstawową metryką są subskrypcje i planując plan marketingowy z bardzo małym budżetem zachęcałbym rozpoczęcie właśnie od tego tematu. Google Ads umożliwia ponowne angażowanie użytkowników poprzez remarketing, czyli kierowanie reklam do osób, które miały już kontakt z marką, w tym przypadku z filmami. Są to na yt: osoby, które:

  1. Obejrzały dowolny film z kanału
  2. Obejrzały określone filmy
  3. Obejrzały dowolny film z kanału jako reklamę
  4. Obejrzały określone filmy jako reklamy
  5. Zasubskrybowały kanał
  6. Odwiedziły stronę kanału
  7. Kliknęły „To mi się podoba” pod dowolnym filmem z kanału
  8. Dodały dowolny film z kanału do playlisty
  9. Dodały komentarz pod dowolnym filmem z kanału
  10. Udostępniły dowolny film z kanału

Najprostszą metodą kierowania filmu do takich osób jest wybranie jednej z w/w list i stworzenie dedykowanego filmiku promującego kanał (max. 30 sekund), który można emitować na yt tylko tej wybranej grupie. Film powinien być z jajem, dowcipny i z wezwaniem do działania (czyli zachęceniem do subskrypcji). Marek zasadniczo nie ma z tym problemu ale o zachęcaniu do subowania prawie nie słyszę. Poza wymienionymi wyżej opcjami Google daje dużo więcej opcji targetowania, np. wg płci/wieku/zainteresowań/odwiedzanych stron (targetowanie kontekstowe). Można bardzo precyzyjnie trafić w grupę docelową. O celu kampanii można sobie jeszcze pomyśleć, w pierwszej kolejności suby, ale również wzmocnienie wizerunku ma znaczenie.

 

W/w kampania wcale nie musi być bardzo kosztowna, testowo można przeznaczyć np. 100 zł i zobaczyć jak to działa. Dla tego typu działalności sensowna wg mnie jest kampania permanentna, to z czasem powinno dać efekt kuli śniegowej:)

 

Zakładam, że Marek używa YouTube Analytics i ma obszerne dane odnośnie oglądalności itd.

 

Do poczytania więcej o remarketingu yt:

https://support.google.com/google-ads/answer/2545661?hl=pl

 

Może się przyda, pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze w temacie promocji. 

Patrząc po liczbie gości niezalogowanych na forum (370) widać potencjał dla zdobycia nowych użytkowników forum, jak i powiększenia grona subskrybentów Radia Samiec. To wszystko można załatwić remarketingiem poprzez zainstalowane już Google Analytics.

 

ggg.png.716f89a44a475056a803060703c9ad1d.png

 

Opcji kierowania jest bardzo dużo ale jedną z ciekawszych na pierwszy rzut oka jest "Planujący ślub":

plan2.jpg.264225cc82d055c0a76060189d09cd25.jpg

 

 

P.S. Na samiectv.com też warto zainstalować Analytics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki pomysł mi się nasunął po obejrzeniu dzisiejszego odcinka:

 

 

Kanał Awięc ma włączoną monetyzację na yt i w związku z tym można na nim emitować reklamę. A może by tak zrobić mu psikusa i nagrać krótki zabawny filmik nawiązujący do jego kanału, jądrobusa, waszej dramy itd. Ciekawe jest też to, że komunikat można kierować nie do Awięca a do jego subskrybentów:) Taki film można puszczać przed i w trakcie filmów na kanale "A więc" :) Koszty nie są wysokie, obejrzenie zwykle kosztuje ok. 10-20 groszy, jeżeli ktoś kliknie "pomiń" nie płaci się nic. Oczywiście poza żartem efektem powinno być wzmocnienie wizerunku, pozyskanie nowych subów a może nawet zwrócenie uwagi mediów na sprytny i zabawny rodzaj kampanii:)

 

Więcej o in-stream: https://support.google.com/google-ads/answer/2375464#in-stream

 

Kanał "Awięc" w interfejsie Google Ads:

 

awiec2.jpg.671b72d4d58162953f76d69d855f808d.jpg

 

I jeszcze jeden tip dla Pana Marka. Do tworzenia miniatur filmów na yt można używać kreatorów, np.:

https://www.canva.com/pl_pl/tworzyc/thumbnail-youtube/

Reklamę można też emitować przed filmem Awięca o Radiu Samiec, podobnie jak to robi Lisner:

 

lisner3.jpg

Edited by Michał Novak
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.wykop.pl/link/5220557/prawicowa-hiena-ujawnila-dane-ofiary-ksiedza-gwalciciela/

 

"Ważniejsze fakty z artykułu:

Przed rokiem poznański sąd utrzymał w mocy wyrok przyznający milion złotych zadośćuczynienia i dożywotnią rentę Katarzynie gwałconej w dzieciństwie przez księdza z Towarzystwa Chrystusowego dla Polonii Zagranicznej.

W internetowym nagraniu wyrok skomentował prawicowy publicysta Stanisław Michalkiewicz. Ofiarę księdza pedofila zrównał z prostytutkami. - Wiele pań za mniejsze pieniądze spódniczki podciąga, a tu milion i dożywotnia renta. Milion złotych to taka panienka jedna z drugą przez całe życie mogą nie zarobić - mówił Michalkiewicz.

Ofiarę księdza nazwał "panienką, która była molestowana przez księdza erotomana", choć w rzeczywistości duchowny wywiózł swoją 13-letnią ofiarę do innego miasta, więził przez kilkanaście miesięcy i wielokrotnie gwałcił. "Traktował jak niewolnicę, jak rzecz. Stopniowo izolował dziecko od rodziny i przyjaciół. Cynicznie wykorzystał jej sytuację psychiczną i finansową" - stwierdził potem sąd.

Katarzyna kilka razy usiłowała popełnić samobójstwo. Lekarze zdiagnozowali u niej zespół stresu pourazowego i zespół depresyjny z objawami psychotycznymi.

Ofiara księdza wytoczyła prawicowemu publicyście proces za jego słowa. Poznański sąd przyznał jej 150 tys. zł zadośćuczynienia. Wyrok zapadł zaocznie, bo - jak informuje Katarzyna - Michalkiewicz nie odbierał wezwań do sądu. Egzekucją wyroku zajął się komornik.

Stanisław Michalkiewicz w swoim wpisie podał jednak prawdziwe imię oraz nazwisko Katarzyny. A potem poprosił swoich czytelników o wsparcie finansowe. Wpis Michalkiewicza powielają teraz prawicowe portale. Piszą o skandalu."

 

@Marek Kotoński Czy to nie jest dobry i potrzebny temat na audycje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.