Skocz do zawartości

Koleżeńskie dogryzanie


krzy_siek

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio doszedłem do wniosku, że każdy ma jakieś swoje automatyzmy mające na celu poznać bliżej drugą osobę, na co ją stać, jak reaguje w różnych sytuacjach, ile wynosi jej cierpliwość.

 

Do tego chyba, sprowadza się takie koleżeńskie dogryzanie, nabijanie się, robienie żartów. Czasem ja sam zachowuję się w taki sposób, jednak w bardzo stonowanym stopniu. Czasem moi znajomi "lecą grubo". Czasem w towarzystwie wybierają jedną osobę na parę minut i na niej się skupiają. Jak na to reagujecie, co o tym sądzicie? Ja za tym nie przepadam. Czasem nie wiem do końca, jak najlepiej byłoby się zachować, gdy w towarzystwie ludzie sie, w ramach poprawienia humoru, naśmiewają. Zareaguję agresywnie, to będzie że jestem niezrównoważony i nie znam się na żartach. Oleję, to że jestem słaby. Na odgryzanie się, czasem szkoda mi czasu (jeśli np. jest to w pracy i nad czymś siedzę) albo szkoda nerwów. Najczęściej, to tak trochę olewam a trochę się odgryzam.

 

Wydaje mi się jednak, że po 30tym roku życia to takie zachowania należałoby ograniczyć. Nie trafia np. do mnie zagraniczna koncepcja "roast".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jeden, dwa żarty to ok. Odrobina dystansu nie zaszkodzi. Ale jeśli to pierdolenie non stop i szukanie słabszego ogniwa to jest to gówniarskie zachowanie. 

1 godzinę temu, krzy_siek napisał:

Nie trafia np. do mnie zagraniczna koncepcja "roast".

To jakieś gówno dla lajków, jebać roast.

  • Like 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stopnia znajomości, komuś obcemu nie pozwolę mnie obrażać, ale z ziomkami to jazda na ostro po czym się tylko da. 

Cały sens polega na tym żeby odbić piłeczkę. Mnie to na przykład śmieszy, ale trzeba mieć dużo dystansu. 

Był u nas koleżka co mocno się o ten fakt spinał, ale wytłumaczyliśmy na spokojnie i się wkręcił, różnica w podejściu.

  • Like 3