Jump to content

Zmagania z policją 2022 - przekroczenie prędkości

Recommended Posts

Witajcie. No i miałem przygodę, wjechałem w obszar zabudowany wg wideorejestratora z tyłu z prędkością 108km/h. Byli daleko, widziałem jakieś auto w oddali, na pewno nie 50 metrów za sobą, raczej kilkaset. 

Mandatu nie przyjąłem. Sprawa w sądzie bo nie ma szans, żebym dał sobie odebrać prawo jazdy, zwłaszcza że w lipcu planuję wyjazd zagraniczny. 

Nigdy nie miałem takich problemów, ale jak jeździ się dużo błąd można popełnić.

Więc co robić i jaka linia obrony?

Dodam, że z zawodu jestem mechanikiem samochodowym.

Dodatkowo dodam, że na Polsce postawiłem krzyżyk, mam na siebie auto i motocykl, polskie konto w banku. Wyjeżdżam tak czy tak, więc mandatem się póki co wcale nie przejmuję, najwyżej będę na czarnej liście, ale to sprawa drugorzędna. 

Ktoś się orientuje co i jak w 2022r? @Mosze Red?

Sam znalazłem też stronę https://anuluj-mandat.pl/page/anuluj-mandat ale nie miałem nigdy z tym styczności.

• Like 1
5 hours ago, DOHC said:

...najwyżej będę na czarnej liście, ale to sprawa drugorzędna.

To  się jeszcze okaże.

Czarne listy są propagowane wśród krajów EU.

Diabeł siedzi w detalach, ale były czasy gdy niezapłacenie mandatu w Niemczech kończyło się zakazem wjazdu gdy po kilku latach ktoś znowu chciał wyruszyć na Saksy.

I dlatego brachu też coraz bardziej skłaniam się ku decyzji opuszczenia tego pierdolnika.

Tutaj z uczciwego człowieka władza, instytucje, prawo chcą zrobić przestępcę, okradać w biały dzień i uprzykrzać mu życie każdego dnia.

Co do mandatów to w Polsce jak z resztą wszystko jest wykoślawione.

Wyobraź sobie, że już istnieje nie jeden pomiar prędkości w strefie radarowej, ale zaraz po nim jest drugi punkt detekcji i wyliczanie średniej prędkości.

Tak samo jest z odcinkami na obszarze kilkuset metrów gdzie policjanci w radiowozach mierzą prędkość, nie wiesz kiedy i gdzie zrobią Ci fotkę.