Skocz do zawartości

Zmiana pracy


Maurycy

Rekomendowane odpowiedzi

Bracia!

 

Mam dylemat :) Pracuję w branży IT, w dużym korpo. Moja pozycja jest techniczna, mam jednak codzienne kontakty z biznesem, zarządzam po części projektem i dostawcą, który wykonuje poszczególne zadania. Ostatnio aplikowałem na pozycję supervisora do innej firmy, do której, ku mojemu zdziwieniu się dostałem :) Aplikowałem głównie po to, żeby zobaczyć jak obszar techniczny, którym zajmuje się na co dzień wygląda w innej firmie (trochę mniejsze korpo). 

 

Pewnie bym nie był zainteresowany, bo to pozycja, która polega bardziej na zarządzaniu ludźmi oraz zadaniami, które wykonują, natomiast stawka, którą zaproponowali, zwaliła mnie z nóg. Mniej więcej dwa razy tyle, niż moja obecna pensja. Czy jestem w stanie dojść do takich pieniędzy w swojej firmie? Oczywiście, że tak, ale za 10 lat. 

 

Mam tydzień na podjęcie decyzji. Moje obawy związane są z tym, czy poradzę sobie na stanowisku, na którym nie mam tak na prawdę żadnego doświadczenia. W dodatku dochodzi element zbliżającego się kryzysu - w takim przypadku może lepiej zostać w firmie, w której pracuję 8 lat i jestem dość rozpoznawalną osobą? 

 

Co doradzacie? 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maurycy napisał:

Moje obawy związane są z tym, czy poradzę sobie na stanowisku, na którym nie mam tak na prawdę żadnego doświadczenia

Ja bym zaryzykował. W większości nowych prac kiedy chcemy się rozwijać i iść do przodu na początku trzeba się jakoś wdrożyć. To może być ciekawe wyzwanie + finanse mega. Zrobiłbym też mały research jak tam wygląda w tej nowej firmie sytuacja (jak atmosfera, rotacje pracowników). 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Maurycy napisał:

Co doradzacie? 

Jak Cię interesuje takie stanowisko to próbuj. Możesz jeszcze powiedzieć w obecnej firmie, że masz taką ofertę i zobaczyć co zrobią.