Skocz do zawartości

Co odpowiadać na pytanie o zawód i jak bardzo dzielić się swoimi ambicjami?


pytamowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Rozmawiam z kolegą programistą, który przekonuje mnie, żeby w żadnym wypadku nie mówić żadnej babie, że jestem programistą. Bo jak się o tym dowie, to pomyśli, że dużo zarabiam, a wtedy otrzymam toksyczną relację. Radzi mi by kłamać, że klikam coś tam w excelu i z zarobków starcza mi jedynie na podstawowe potrzeby.

 

Wtedy nie zostanie się zaatakowany przez tzw. "gold digger" tylko czy wtedy jednocześnie nie traci się możliwości poznania ambitniejszych kobiet. Jak kobieta włożyła mnóstwo sił w karierę np. taka przedsiębiorca, lekarka, specjalistka z ciekawej branży, naukowiec usłyszy, że ambicje potencjalnego partnera zatrzymały się na siedzeniu w biurze od 8 do 16 za małe pieniądze to pod kątem długiego związku od razu skreśli takiego mężczyznę czyż nie? Poza tym sam jestem bardzo ciekawy zawodu kobiet i zawsze jak gadam z jakąś to o to przepytuję. Lubię też słuchać mądrych rzeczy, więc wypytując ją o intelektualne zaineteresowania jak miałbym się kryć ze swoją pasją do programowania czy fizyki? Istotny jest też mój wiek: 33 lata. 

 

Kolega na to mówi, że dobrze takie kobiety odfiltrować udając przeciętniaka i że jak ja patrzę na zawód i zarobki u kobiety to sam jestem materialistą. A skoro jestem materialistą to pewnie i toksyczny będę w związku.

Edytowane przez pytamowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, pytamowiec napisał:

który przekonuje mnie, żeby w żadnym wypadku nie mówić żadnej babie, że jestem programistą

Ja też wychodzę z założenia, że im mniej wie na początku o Tobie to tym lepiej. Pytanie do jakiej relacji szukasz panny, jeśli to ma być LTR to prędzej czy później i tak się dowie. Lepiej później. 

 

51 minut temu, pytamowiec napisał:

udając przeciętniaka