Skocz do zawartości

Stabilizacja która przyszła za późno


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! 

 

W tym roku kończę 33 lata. Moja przeszłość to historia porażek i niewykorzystanych szans. Po liceum poszedłem na studia prawnicze. Były narkotyki, był alkohol, pierwsze studia zawalone. Kilka lat pracowałem się po magazynach, gastronomiach, firmach określanych mianem Januszexa. Bieda, wycofanie, brak pieniędzy na cokolwiek. Żyłem z miesiąca na miesiąc w wynajmowanym pokoju. Związki w których byłem rozpadały się jeden po drugim. Często były to dobre dziewczyny, ale w chwilę traciły we mnie wiarę i odchodziły. Nie mam do nich o to pretensji. W wieku 27 lat poszedłem na drugie studia. Obecnie jestem inżynierem informatyki. Pracuje w sporym zakładzie produkcyjnym. Zajmuje się systemami do zarządzania przedsiębiorstwem - produkcja, planowanie, magazyn, księgowość, informatyczna obsługa linii produkcyjnych, obieg dokumentów itd. Ogólnie systemy klasy ERP. Zarabiam trochę powyżej 10k netto. 

 

To co mnie boli i nie daję mi spokoju to zmarnowane ostatnie 10 lat życia. Jak ćpałem marihuane i zapijałem piwami życie w samotności to marzyłem o finansowej stabilizacji. Że będzie mnie stać na mieszkanie, na wakacje, na lepsze ciuchy, na wyjścia do restauracji i na dziewczynę. Miałem taki idealny obraz siebie w głowie, że jestem stabilny, godny zaufania, ostoją i opoką. Facetem z którym można przeżyć godnie i dobrze. Człowiekiem u którego w domu jest miejsce gdzie znajdzie spokój, wytchnienie i wsparcie w tym współczesnym, agresywnym i upadającym świecie. 

 

Wszystko ostatnio układało się nawet całkiem dobrze do czasu ...