Skocz do zawartości

Ślub a status w związku


Szycha2

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Bracia.

 

Tak się składa, że (po części) pracuję w branży ślubnej. Nie chce podawać czym dokładnie się zajmuje, zresztą nie ma to znaczenia dla sprawy. Mianowicie: na Facebooku są grupy ślubne gdzie usługodawcy mogą oferować swoje usługi/produkty, a klienci podawać swoje zapytania w kontekście wesela. Zauważyłem, że część dziewczyn (które zaraz biorą ślub) ma ustawiony status na FB: wolna.

O co w tym chodzi?

Czemu one tak robią?

 

Przepraszam, jeśli pytanie jest głupie.

 

Pozdrawiam.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie jest tak:

W akcie stanu cywilnego określa się stan cywilny osoby jako sytuację tej osoby w odniesieniu do małżeństwa: panna, kawaler, zamężna, żonaty, rozwiedziona, rozwiedziony, wdowa, wdowiec. (USTAWA z dnia 28 listopada 2014 r Prawo o aktach stanu cywilnego)

Wygląda na to, że nie ma wielkiego wyboru, bo nasza omawiana witaminka nie jest jeszcze zamężna, tym bardziej nie jest rozwiedziona ani nie jest wdową. Jak widzisz MUSIAŁA tak to sobie ustawić, bo przecież kłamać nie będzie ;)

 

Cytat

Czemu one tak robią?

 

Powodów może być sporo. Ja zetknąłem się z takimi:

- wzbudzanie zazdrości celem zmotywowania do zawarcia ślubu (jak wiemy, facet zaobrączkowany to znaczy udupiony na grubo i teraz to już baba ma go w garści)

- wysyłanie komunikatu do innych samców, że rekrutacja ciągle trwa (baba nigdy nie uważa, że jej facet to szczyt jej możliwości i zawsze myśli, że stać ją na więcej)

- pokazywanie swojemu chłopu miejsca w szeregu

 

Generalnie pachnie to jakimś zjebaniem, ale zawsze da się uzasadnić jak powyżej - tako prawo rzecze ;)

 

 

 

 

 

Edytowane przez Adams
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach