Jump to content

Podróż do Azji na 6 do 8 tygodni

elogejter

Recommended Posts

Siema.

Za niedługo będę wybierał się w podróż po Azji, max myślę dwa miesiące.

Jaki plecak byście polecali na taką wyprawę, a może macie jakieś konkretne modele?

Zastanawiam się nad pojemnością 35 litrow, kilka spodenek, kilkanaście podkoszulków, jedne długie spodnie, bluza, kurtka przeciwdeszczowa.

Czy ktoś z was podróżował po Azji i ma jakieś tipy co spakować/czego nie?

Cel - Tajlandia, Wietnam, Kambodża i gdzie mnie poniesie, możliwe że Chiny na początek🙂

• Like 1

• Iceman84PL changed the title to Podróż do Azji za 6-8 tygodni?

Unikaj North Face. Miałem poprzedni plecak od nich 10 lat, bardzo dobra jakość. Pod koniec zeszłego roku kupiłem taki sam model, ale wyprodukowany 10 lat później i jakość jest znacznie gorsza, zawiodłem się bardzo. Ten plecak wytrzyma może 2 lata i będzie do wymiany, a kosztował ponad 300 zł. 

• Like 1

Na plecakach nie znam się ale wszystko zależy od tego jaki wyjazd, czy bardziej backpackersko i mobilnie czy jednak duza waliza.

Co do rzeczy to szczególnie do tanich krajów nie ma sensu brać koszulek, spodenek, czapek, bielizny. To są koszta od 15 zł zaczynające się i jest w czym wybrać.

I tu dochodzimy do dylematu czy starczy. Ja akurat wracam niedługo w przeciwnym kierunku to mam kupione z 15 koszulek, 10 czapek. Obawiam się czy nie przekrocze 23 kg... Jedynie długie spodnie ciężko dostać na europejczyka, to warto mieć ze sobą.

• Like 1

@EmpireState z Twoim wzrostem to na 100 ciężko, ja latam z ciuchami i przepierki w pralni. (ok 7pln) Teraz nie było żelazka tam gdzie mieszkałem. To taki zmiętolony chodziłem. Warto coś zabrać ze sobą, pytanie ile i co. 

5 godzin temu, Maurycy napisał(a):

Unikaj North Face.

Trochę taka pół prawda, tak jakość w dół, ale są modele co trzymają fason ale to też nie jest w pierwszym lepszym sklepie, inaczej jest zielony bosch, oraz niebieski Bosch (tu też możemy pogadać o tym jak niebieski poszedł w dół.)