Jump to content

Jaką konsolę przenośną kupić?

Druid

Recommended Posts

Cześć wszystkim :) :) :) 

Jestem kompletnie zielony w temacie retro konsol, ale bardzo mnie to zaciekawiło i chciałbym sobie kupić przenośną konsolę do grania w starsze gry, najlepiej z wgranymi już tytułami.

Szukam czegoś:

– przenośnego (żeby sobie pograć na kanapie albo w podróży),
– z wgranymi grami z PS1, PSP, PS2 (ale nie wiem, czy się mieści w budżecie),
– najlepiej do 500 zł, może być trochę więcej, jeśli naprawdę warto.

Mam kilka pytań:

– Jakie modele warto w ogóle rozważyć w tym budżecie?
– Czy są wersje z już wgranymi grami, czy trzeba wszystko wgrywać samemu ?
– Czy gdzieś da się sprawdzić jakie gry są wgrane? Bo nie chciałbym kupić w ciemno.
– I jeszcze jedno – czy taka konsolka radzi sobie z PS2, czy to raczej bajka w tej cenie ?

Z góry dziękuję za każdą pomoc, rady i konkretne przykłady modeli albo linki :)

Przykładowe konsole:

https://www.geekbuying.pl/pl/konsole/4696-powkiddy-rgb30-handheld-game-console-open-source-linux-16gb-64gb-tf-card-5g-wifi-white-4771454748348.html?srsltid=AfmBOorDvLmvhRDQvpwLSvE7kdvGmzyvfEw8iNrNgIlUjJtVtugdxDCs

https://gameodyssey.pl/recenzje/recenzja-powkiddy-rgb30-wyjatkowa-konsola-ze-szczypta-problemow/

https://allegro.pl/oferta/pixelplay-powkiddy-rgb20s-mobilna-konsola-do-gier-retro-64gb-15-000-gier-17371258250

https://allegro.pl/oferta/przenosna-konsola-do-gier-retro-trimui-smart-pro-128gb-ips-hit-2025-17457407114

https://allegro.pl/oferta/konsola-psp-x80-z-20-000-gier-ekran-7-tft-bateria-3000mah-16gb-16875176141

https://allegro.pl/oferta/odkryj-najnowszy-swiat-rozrywki-ultramocna-konsola-r36s-pro-20000-gier-64gb-17387842022

• Like 1

Odpuściłbym sobie zakup takiej dopaminowej bomby, zamiast tego polecam czytnik ebooków :)

Na niektórych można nawet pograć w szachy :)

• Haha 1