Jump to content

Jak zacząć przygodę z podrywaniem?

Recommended Posts

Witam,

Przychodzę do Was z prośbą o radę, gdyż nie widzę żadnego sensownego rozwiązania swojego problemu. Na wstępie napiszę kilka słów o sobie.

Mam 26 lat, z charakteru jestem typowym introwertykiem. Nie mam zbyt wiele doświadczenia z kobietami, nigdy nie byłem w związku. Ogólnie nawiązywanie znajomości z ludźmi nigdy nie było moją mocną stroną, zawsze byłem outsiderem. Przez ostatnie 2 lata udało mi się trochę zwiększyć pewność siebie i poprawić umiejętności społeczne, głównie dzięki terapii, a także nabrać nieco większej pewności siebie w kontaktach z kobietami - za pomocą pracy w której stanowią one większość. Z wyglądu jestem przeciętny - nie jestem brzydki ale do przystojnego mi daleko. Mam 176 cm wzrostu, ważę 70kg. Za swoje największe mankamenty uważam drobną posturę i okrągłą twarz, która sprawia że mam aparycję bardziej nastoletniego chłopca niż dorosłego mężczyzny. Jeśli chodzi o styl ubioru to nie mam większego problemu z doborem odpowiedniego stroju, wiem jak łączyć kolory, co założyć na daną okazję, takie podstawowe zasady nie są mi obce.