Skocz do zawartości

Zakupy w sklepie internetowym, brak kontaktu ze sprzedawcą.


Rekomendowane odpowiedzi

Bracia, zamawiałem części ze sklepu motoryzacyjnego, potwierdziłem zakup, pieniądze przelałem.

Na stronie sklepu widnieje, że zamówienie jest nieopłacone. Próbowałem kontaktować się ze sprzedawcą,

po kilku mailach, brak jakiejkolwiek odpowiedzi, przez telefon(komórkowy), tak samo zero odzewu.

Pisałem, też żeby przelali mi pieniądze z powrotem, nic nie odpisali. 

Trwa to już ponad tydzień. 

Wiecie jak odzyskać kasę w takiej sytuacji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sluchaj, sytuacja nieco patowa, ale nadziejna. Wezwanie do zapłaty (w tym przypadku zwrot nienależnego świadczenia), 

w wezwaniu daj im te 7 dni wraz z pouczeniem o skierowaniu na drogę sądowa. Slij poleconym z potwierdzeniem odbioru.

Jezeli to nic nie da to ewentualnie powództwo cywilne, ale to ostateczność.

Druga kwestia to zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa (oszustwo), mozna pomyslec o zlozeniu na Policję.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.