Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Nefertiti
      Wiadomo, że nasze zdrowie jest najważniejsze i trenujemy sobie sami, bądź pod okiem trenerów.
      Korzystamy z różnych źródeł informacji i dobieram coś dla siebie.
      Każdy ma różny stopień zaawansowania, ale same ćwiczenia, to nie tylko, by dały nam rezultaty - wiemy.
       
      Mamy różne dolegliwości jak i ulegamy kontuzjom. 
       
      I właśnie, czasami ćwiczymy i byśmy się zaćwiczyli na śmierć, a rezultatów zbyt nie widać.
       
      I zaczęłam tak sobie szukać co jest.
       
      Trafiłam na YT na tego Pana (jest mnóstwo, ale ten mnie zainteresował i skorzystam z jego rad).
      Wstawiam jedno z wielu, być może komuś się przyda.
       
      www.purczynski.pl
       
       
       

       
      Rozciąganie- powinno być wstępem, jak i po, do każdego treningu. 
       
      Joga, rolowanie, masaże, basen, też wspomaga, jest świetne. 
       
       Hirudoterapia - prawdy i mity.
      Czy ktoś doświadczył tego na sobie?
      W sieci jest, owszem, ale ciekawi mnie tak z pierwszej ręki i gdzie takie coś można znaleźć?
       
       
      Akupunktura - byłabym rada za info, gdzie taki rodzaj zabiegu. 
       
       
      Zapraszam i proszę do dzielenia się info w tej tematyce. Chętnie skorzystam, plus jakieś namiary. 
       
      Wiem, że to nie panaceum, ale dlaczego by nie wspomóc się.
       
      Dziękuję i Pozdrawiam
       
    • By bożek.egipski
      Otóż sprawa wygląda tak, że trenując na worku boskerskim trochę mnie poniosło i zrobiłem sobie siniaki na dłoniach. Wiem, że powinienem używać owijek, nawet je mam ale jakoś tak w ferworze emocji zapomniałem ich użyć. 
      Ma ktoś jakiś sposób na to, żeby złagodzić te rany?
    • By Soprano
      Chciałbym Wam polecić trening, który robię od ostatnich dwóch miesięcy. Nie zbuduje się na nim "masy" - bardziej chodzi o wytrzymałość, siłę i rzeźbę. Jedna seria trwa 12 minut. Jeśli będziecie robić 6 razy w tygodniu daje to 2,5h - czyli jakieś 1,5 wyjścia na siłownie   Ja po czuje się świetnie. Jedyna rzecz, którą potrzeba to drążek. Reszta to inwencja. 
       
      Zasady:
      - ja ćwiczę codziennie z wyjątkiem niedzieli, 
      - każde ćwiczenie trwa 1 minutę, 10 sekund przerwy,
      - w trakcie ćwiczenia można robić sobie krótkie przerwy na złapanie siły,
      - najlepiej robić dwie rundy, ale może być ciężko na początek,
      - ja pompek na rękach nie potrafię więc zamieniłem sobie na inne ćwiczenie z wykorzystaniem TRX.
       
      Pełne źródło: 
       
    • By Tavi
      Na wstępie chciałbym zaznaczyć że ten plan treningowy jest robiony czysto podemnie, tworzyłem go przeszukując, porównując oraz zdobywając wiedzę na różnych forach sportowych, nie jestem profesjonalnym trenerem personalnym. Jak do tej pory sprawdza sie wyśmienicie w moim przypadku, stosując ten typ treningu miałem na celu zwiększyć ogólną wydolność organizmu oraz poprawić osiągi siłowe. Wstawiam ponieważ, może się komuś przydać oraz chciałbym zaczerpnąć ewentualnych uwag oraz rad od braci, którzy siedzą w temacie sportów walki/sportów siłowych kilkanaście lat i dłużej. Trenując tym planem nie odczułem spadku szybkości jeżeli chodzi o sporty uderzane ( trenuje wszystkie płaszczyzny), ale u każdego mogą być inne efekty.
       
      Jeżeli mam normalny tydzień treningowy tzn. treningi k1 i jujitsu to ćwicze tym planem 2x w tygodniu. Natomiast sytuacja wygląda inaczej gdy na wakacje obie sekcje w których trenuje są nieaktywne, wtedy stosuje taki trening 3x w tygodniu a  w wolne dni biegam/pływam bądź spędzam w inny sposób aktywnie ten czas.
       
      Wersja A:
      power clean 5x5
      front squats 5x8-10
      sumo mc 5x5
      pull ups 3-5x10
      dips 5x5
       
      Wersja B:
      Clean and jerk 5x5
      przysiad zwykły 5x5
      wyciskanie leżąc 5x5
      wiosłowanie sztangą 3-8x15
       
      Obciążenie : 75%-85% CM
      Przerwa miedzy seriami 1:30 minuty, miedzy ćwiczeniami 2minuty. W pózniejszym czasie zmniejszyłem przerwę miedzy seriami do 1 minuty a miedzy ćwiczeniami do 1:30 minuty.
      Trenuje naprzemiennie np: Pierwszy tydzien A B/ Drugi tydzień B A . W przypadku gdy odpadają mi treningi sw wtedy mieszam sobie w ten sposób: Pierwszy tydzień: A B A / Drugi tydzień B A B itd. 
      Serdecznie zapraszam do wypowiadania się w tym temacie, dzieleniem się doświadczeniem, radami oraz uwagami.
    • By Mordimer
      Na przykładzie przygotowania bokserskiego dobre omówienie mitów i dzisiejszego podejścia do treningu siłowego/motorycznego.
       
       
      To trener przygotowania fizycznego/motorycznego wielu mistrzów MMA/boks/grappling polecam jego kanał skarbnica wiedzy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.