Oświecony Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Nie chcę tutaj sypać dosyć znanymi tytułami (które zapewne na forum już się pojawiały), więc: Z oglądanych w przeciągu ostatnich dwóch lat (filmy, które moim zdaniem trzymają w napięciu): - "Lęk pierwotny", 1996 - "Polowanie", 2012 - "Rzeka tajemnic", 2003 - "Miasto gniewu", 2004 - "Dwunastu gniewnych ludzi", 1957 - genialny film, naprawdę polecam każdemu, nie zniechęcajcie się czarno-białym obrazem Z oglądanych dużo wcześniej (które też trzymają w napięciu): - "Siedem", 1995 - "Prawo zemsty", 2009 - "Taśma", 2001 Z bardziej emocjonalnych: - "K-PAX", 2001 - "Miasto aniołów", 1998 - "Przebudzenia", 1990 - "Siedem dusz", 2008 - "Equilibrium", 2002 Poza tym "Manna" (ale ten z roku 2006). Amatorski film, ale nieźle ryje czachę. Link do części pierwszej: https://www.youtube.com/watch?v=yklzwgUeF84 Z dokumentalnych oglądanych ostatnio - "Bodysong". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1973 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 K-PAX - genialny film ! Unfaithful (Niewierna) z Richardem Gere - świetny, też daje duuużo do myślenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamten Pan Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Nie chce mi się w tym momencie wypisywać wszystkich moich ulubionych filmów, ale ostatnio oglądałem "500 Days of Summer" (chuj wie jak to się nazywa po polsku, znając naszych tłumaczy to pewnie "Czerń, Biel, Krew na Chodniku i Adrenalina Za Życie" - bardzo fajna komedia antyromantyczna/dramat. Oglądałem kiedyś w samolocie, ostatnio sobie do tego wróciłem po rozstaniu. Dobrze zagrane, miło się ogląda, nietypowe zabiegi chronologiczne i pasuje do tematyki forum. Polecam, z kobiałką też można obejrzeć. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Tamten Pan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPakal1 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Dnia 28.07.2014 at 23:04, dzimi napisał: Filmy mistrza Smarzowskiego: "Wesele", "Dom zły", "Róża", "Drogówka" jeszcze nie obejrzałem tylko "Pod mocnym aniołem". "Dom zły" zmroził mnie do kości. "Róża" to poza scenariuszem świetna gra aktorów. "Wesele" - pokazuje współczesne polactwo. "Pod mocnym......" też w stylu Smarzowskiego, mocny, zwala z kopyt. Świetna rola R. Więckiewicza. Brutalne studium alkoholizmu. Zawsze lubiłem takie realistyczne filmy jak Smarza, dawniej "Dekalogi", też dla mnie z wysokimi notowaniami. Wysoko oceniam filmy: "Ćma barowa" i "Zostawić Las Vegas" z N. Cage'm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosze Red Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 "Mechaniczna pomarańcza" "Ostatni sprawiedliwy" "Sokół maltański" "Wielki sen" "Sahara" (1943 r.) "Gran Torino" "Pluton" "Taksówkarz" "Wywiad z wampirem" "Joe Black" "Odyseja kosmiczna 2001" "Siedmiu samurajów" "Tron we krwi" "Millenium" - cała oryginalna trylogia, nie to gówno z USA "Hooligans" "Metropolis" (1927 r.) "Mulholland Drive" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Pare ode mnie: Mlode strzelby 2 Broken Flowers Rozrabiaki w waszyngtonie Jablka adama Po deszczu Mow mi Vincent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliver Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 1. Samsara 2. Baraka 3. City Of God/Miasto Boga 4. Efekt Motyla 5. Se7en Kilka ode mnie. Pierwsze dwa według mnie powinien zobaczyć każdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser10 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Polski film "Ćma". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AchJoo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Nie będę ulubionych wypisywał, ale nie tak dawno oglądałem taki film a'propos Gone Girl (chyba Zaginiona dziewczyna) Polecam gdyby ktoś chciał sprawdzić swoją wyobraźnie w kwestii - do czego może posunąć się kobieta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kootas Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Oni żyją They Live (1988) Stary film, ale to podstawa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1973 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) 8 godzin temu, red napisał: "Metropolis" (1927 r.) Nom, sceny z "Metropolis" wykorzystano w kultowym teledysku do piosenki "Radio Ga Ga" Queen... "Miasto Boga" - już kolega napisał, doskonały film! "Apocalypto" - jak wyżej "Wesele" Smarzowskiego też już było ,ale polecam "Efekt Motyla" - też już było, ale polecam "Chłopaki z ferajny" - znany, ale zawsze oglądam go z wielką przyjemnością! Edytowane 20 Stycznia 2016 przez RedBull1973 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oświecony Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Mniej niż rok temu oglądałem pewien film. Horror. Chociaż... nie wiem, czy to jest horror. Na pewno nie klasyczny horror, który straszy. Chcę go polecić tylko ze względu na to, żeby mieć świadomość takich rzeczy. Można stracić wiarę w ludzkość. Wiem, że są gorsze filmy, ale nie chcę ich oglądać. Jeśli ktoś zdecyduje się oglądać, to uprzedzam, że ten film jest po prostu potrzaskany. Oglądałem go ok. 3:00-4:00 w nocy. Po filmie przez godzinę nie mogłem zasnąć. Film nosi tytuł "Martyrs. Skazani na strach". Do obejrzenia m.in. na "cda". Jeśli ktoś się zdecyduje na oglądanie, to niech się potem podzieli "wrażeniami". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voqlsky Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Vengo Kukushka(2002) Kapitan Alatriste(2006) Tańczący z wilkami 3x Akira Kurosawa (Bunt, Ame Agaru i 7 samurajów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enemy Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 "Jeszcze dalej niż północ" - bardzo fajna francuska komedia "Incepcja" "Idiokracja" "Dzień Świra" "Tato" - świetna rola Lindy "Ojciec Chrzestny" "Taxi", "Taxi 2" i "Taxi 3" "Prestiż" "Jestem Bogiem" (nie mylić z "Jesteś Bogiem", chodzi o "Limitless" z Bradleyem Cooperem) "Matrix" "Powrót do przyszłości" "Testosteron" "Pan życia i śmierci" - super gra Nicolasa Cage'a w roli handlarza bronią, Jared Leto też mnie rozwalił próbując wciągnąć działkę koki w kształcie rodzimej Ukrainy "Piękny umysł" "Hannibal. Po drugiej stronie maski" - jak dla mnie najlepszy ze wszystkich Hannibali, pomimo iż nie grał Hopkins, a Gaspard Ulliel, rewelacyjne stworzona postać młodego Hannibala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qsiorz Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Sin city: miasto grzechu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrBroken Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Polecam trzeba obejrzeć przynajmniej dwa razy http://www.filmweb.pl/Donnie.Darko I kolejny trudny w odbiorze ale rewelacyjny ( też po pierwszym razie nie wiadomo o co kaman) http://www.filmweb.pl/film/Wynalazek-2004-108799 Poza tym: http://www.filmweb.pl/Zrodlo http://www.filmweb.pl/film/Teoria+wszystkiego-2013-663000 http://www.filmweb.pl/film/Mroczne+miasto-1998-4885 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 ''G. I. JOE Czas Kobry''-wartka akcja, fajne efekty, zero zamuły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosze Red Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 John Wick - nowy film, w starym dobrym stylu amerykańskiego kina akcji przełomu lat 80 i 90. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assasyn Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Fight Club Gran Torino Skazani na shawshank Seven Zło Wesele Dzien Próby Lot Gladiator Troja Dług... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Po filmie ''Kat shoguna'' obejrzałem 3 części ''Samotny wilk i szczenię''-''Kat'' to była skondensowana fabuła z pierwszych 2 części ''Samotnego''. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icman Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Wszystkie filmy Jarmuscha; zwłaszcza "Truposz" i "Only lovers left alive". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoDoc Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 21 hours ago, red said: John Wick - nowy film, w starym dobrym stylu amerykańskiego kina akcji przełomu lat 80 i 90. [UWAGA! SPOILERY!] Pomijając fakt, że koleś rozpierdala całą mafię, bo zabili mu pieska (prezent od żony!), to John Wick jest nawet ok. Najlepszy motyw to hotel dla assassinów, w którym za obsługę płacili złotem. Czad!;) Ode mnie to takie: 1 Automata - badzo nie doceniany film z Antonio Banderas'em 2 Ip Man 3 Boondock Saints 4 Mongol 5 Office space 6 Snatch A tu film na miarę naszych czasów - lat 80, 90! Kung Fury - czyta Tomasz Knapikhttps://www.youtube.com/watch?v=6iXX25S2iP4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 ''Hanzo zwany Brzytwą''-kino mejd in dżapan, jest akcja, jest krew, dzieje się:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gekoneks Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) W swoim życiu obejrzałem bardzo dużo filmów, i niestety muszę powiedzieć, że już od kilku lat na ekranach kin świecą takie "odmóżdzacze". Dlatego moje polecenia będą filmami trochę starszymi(nie licząc 5.) 1. Pan życia i śmierci 2. Lista Schindlera] 3. Skazani na Shawshank 4. Nietykalni 5.Marjanin/Interstellar/Grawitacja - Przyjemne, na piątkowy samotny wieczór Edytowane 16 Lutego 2016 przez Gekoneks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oświecony Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Wątek został odświeżony, więc znowu dam coś od siebie. Widziałem kilka filmów polecanych przez chłopaków wyżej (z listy tych, których nie widziałem), więc: - "Niewierna" - polecam również, daje do myślenia. - "Mulholland Drive" - film trudny do zrozumienia. Przez pierwszą godzinę z groszami myślałem, że będzie to coś w rodzaju "Pulp Fiction". W komentarzach na "filmweb.pl" jest interpretacja, gdyby kogoś to interesowało (czy prawidłowa, to już nie mnie oceniać). - "Efekt motyla" - ten film na pewno obejrzę jeszcze raz. Poza tym, z polecanych przeze mnie: - "Oczy szeroko zamknięte" - o tym, kto rządzi za kulisami i jak bawią się elity tego świata - "American Beauty" - "Kontakt" - "Wyspa" - "Ścigany" - "Więzień nienawiści" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi