Młody_Pelikan Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Od siebie poleciłbym następujące filmy: 1."Papillon" (1973) 2."Pojedynek na szosie" (1971) 3."Uciekający Pociąg" (1985) 4."Nieugięty Luke" (1967) 5."To nie jest kraj dla starych ludzi" (2007) To najlepsze jakie widziałem do tej pory 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rnext Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Jedną z moich ulubionych książek z dzieciństwa był "Robinson Crusoe". Dlatego dorzucam do listy: "Cast Away". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser10 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Nosferatu - symfonia grozy, niemy film z roku 1922. Przyznam, że trzyma w napięciu i jest całkiem mroczny, do tego dobrze komponująca się z obrazem muzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Jako, że ostatnio spieramy się z Tarnawą nt. postaci Napoleona-zachęcam do obejrzenia filmu ''Waterloo''. Monumentalny. Epicki. W zasadzie fabuła to niemal ciągle pole bitwy. W hołdzie Geniuszowi Napoleonowi Bonaparte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
von.hayek Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Przypomniał mi się film, który pokazuje gdzie jest miejsce samic w szeregu i nie należy o tym zapominać. Film z 1981, dialogów to tam za dużo nie ma, ale akcja wciąga. Jest w jakości 720p na cda.pl Patrząc po awatarach, to nasi moderatorzy odegrali główne role w tym filmie. Walka o ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOHC Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Ja polecam: - adrenalina, - joe dirt, - wyścig śmierci, - dzieci kukurydzy, - o jeden most za daleko, - szeregowiec ryan... Powiem Wam że śmieszyły mnie strasznie Goście goście wszystkie części oraz gremliny atakują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigDaddy Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Ja mam trzy, które dały mi najwięcej do myślenia: 1. 2001 Odyseja Kosmiczna 2. Forest Gump 3. Full Metal Jacket Każdy na pewno widział, ale do nich można wracać co kilka lat i odkrywać na nowo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Byłem dziś w kinie na ''Batman vs Superman'' w 3D. Monumentalny, epicki, super! Ogólnie wielka radość, że ostatnimi laty na ekrany kin trafiło wiele filmów o tematyce komiksowej, odżyły pradawne wspomnienia. Opłaca się oglądać w kinie, po pierwsze szacunek dla Twórców, po drugie super efekty na dużym ekranie, no i 3D:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Świetny film, lekki, swobodny - http://kinoman.tv/film/idol-1# Tytuł - idol. Świetna rola Ala Pacino. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
self Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Kilka wartościowych filmów które akurat przyszły mi do głowy: -Łowca Androidów -Akira -Wszystko za życie -Buntownik z wyboru -Zycie Pi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnemonic Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 A mnie niedawny wątek odkopał dawne przemyślenia i przypomniał mi się film, który dotykał w swoim czasie ważnych dla mnie kwestii. Ps. Paniom polecam nie dlatego, ze to melodramat ale z uwagi na Edwarda Nortona Malowany Welon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPakal1 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Dnia 28 marca 2016 at 14:44, BigDaddy napisał: Ja mam trzy, które dały mi najwięcej do myślenia: 1. 2001 Odyseja Kosmiczna 2. Forest Gump 3. Full Metal Jacket Każdy na pewno widział, ale do nich można wracać co kilka lat i odkrywać na nowo. Dwa z tych filmów to obrazy Stanleya Kubricka (1 i 3), który jest rewelacyjnym reżyserem. Polecam Ci jego dzieła np. "Barry Lyndon" " Mechaniczna Pomarańcza", "Oczy szeroko zamknięte", no i "Lśnienie". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzik Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Być może już było ... Wiele lat temu w telewizji leciał serial "Po tamtej stronie" , z tego co pamiętam puszczali to po północy i ciężko było potem zasnąć Można sobie obejrzeć na cda.pl np. http://www.cda.pl/video/57276872 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba33 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 15 godzin temu, Tadzik napisał: Być może już było ... Wiele lat temu w telewizji leciał serial "Po tamtej stronie" , z tego co pamiętam puszczali to po północy i ciężko było potem zasnąć Można sobie obejrzeć na cda.pl np. http://www.cda.pl/video/57276872 Tak to świetna seria, dająca do myślenia. Jest kilka naprawdę niezapomnianych odcinków, po których człowiek siedzi wmurowany w fotel przez dłuższą chwilę. Ja poleciłbym nieco inny film, ale też dający do myślenia. Niskobudżetowa produkcja, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie pt: "Człowiek z ziemi". Co byście powiedzieli, gdyby ktoś z waszych znajomych nagle zakomunikował wam, że żyje już czternaście tysięcy lat? Polecam naprawdę warto! http://zalukaj.com/zalukaj-film/5779/czlowiek_z_ziemi_the_man_from_earth_2007_.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigDaddy Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Dnia 24.05.2016 at 22:16, TPakal1 napisał: Dwa z tych filmów to obrazy Stanleya Kubricka (1 i 3), który jest rewelacyjnym reżyserem. Polecam Ci jego dzieła np. "Barry Lyndon" " Mechaniczna Pomarańcza", "Oczy szeroko zamknięte", no i "Lśnienie". Znam, znam. Jestem fanem Kubricka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endeg Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 "Wesele" 2004 i "Dom zły"2009 Smarzowskiego "Tato" Ślesickiego, 1995 "Mąż fryzjerki" Leconte'a, 1990 "Metropolis" Langa, 1922 "Piłkarski poker" Zaorskiego, 1988 "Imperium zmysłów" Ôshimy, 1975 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voqlsky Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Kolejny film "The Eternal Zero" polecam fanom Japońskich filmów ale też żeby zobaczyć fanatyzm i głupotę japończyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Polecam z seriali: -"Mr.Robot" Hakerzy + zaburzenia psychiczne -"Utopia" -Klimaty typu "kto rządzi rządzącymi"(choć polityka gra tu 2gorzędną rolę), z bezwzględnymi zabójcami psycholami na pierwszym planie. z filmów: -"Fear and Loathing in Las Vegas" -"Barton Fink" -"Fargo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosze Red Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Polecam serial: Miasteczko Wayward Pines, jestem po 3 pierwszych odcinkach i serial wciąga. Zarys fabuły: Agent Secret Service poszukuje dwójki zaginionych agentów, swojego przyjaciela i swojej byłej kochanki. Mamy rok 2014. Jedzie do miasteczka gdzie ostatnio ich widziano, ma wypadek i ląduje w szpitalu, giną jego dokumenty, pieniądze, wszystkie rzeczy osobiste. Odnajduje zwłoki swojego przyjaciela oraz swoją kochankę, która okazuje się żyje w tym miasteczku od 8 lat i ma męża i domek z ogródkiem (a zaginęła 5 tygodni wcześniej ). Całe miasteczko jest otoczone licznymi "zabezpieczeniami" aby nikt się nie wydostał, a zatrzymało się w rozwoju (asortyment w sklepach, usługi) w okresie prezydentury Clintona. Nie ma możliwości nawiązania kontaktu ze światem zewnętrznym. Do miasta każdy może wjechać, ale kto się zatrzyma zostaje tam na zawsze, dostaje nowe życie i stosuje się do zasad lub kończy marnie. Główny bohater, spotyka kobietę, która siedzi w miasteczku od roku (przynajmniej tak jej się zdaje) a przyjechała do niego w 1999. Generalnie nikt nie może się wydostać, mieszkańcy dostają nowe życie, przestrzegają swoistego kodeksu, zasady typu nie mów o poprzednim życiu, pilnuj żeby nikt nie opuścił miasta, zawsze odbieraj telefon i kilka innych Jeśli ktoś łamie najważniejszą zasadę (próbuje wydostać się z miasta), psychotyczny szeryf wykonuje jego publiczną egzekucję przez poderżnięcie gardła, w centrum miasta i w obecności wszystkich mieszkańców. Całość z rządowym spiskiem i zdradą partnera w tle. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voqlsky Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) (Nie chciałem zakładać kolejnego tematu ) nie film ale nagranie polecam świetne http://tagen.tv/vod/2016/06/jasnowidz-rozmowy-z-krzysztofem-jackowskim-cz-22-terroryzm/ Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Voqlsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inny i Wyjątkowy Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Z niewymienionych tutaj seriali mogę polecić "Czarne lustro". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don Juan Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 "I'am". Na autentycznych faktach o którymś z milionerów co zrezygnował z życia dla kasy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparky Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Dwa które ostatnio oglądałem - Osada Godność / Colonia oraz 13 Godzin: Tajna Misja w Benghazi w miarę nowe i godne polecenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Polecam: The Moon, Cloud Atlas, Interstellar, Odyseja Kosmiczna - filmy zmuszające do myślenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PexGdynia Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Święta góra (1973) The Holy Mountain Alejandro Jodorowsky Edytowane 8 Lipca 2016 przez PexGdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi