Skocz do zawartości

Nie ufaj nikomu.


zuckerfrei

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem na urlopie, jestem u rodziców, szukam jednego z moich g-shokow. Nie ma zostawiałem go na wierzchu.

 

(Potrzebuje światła i jest na stawiany radiowo, przeznaczony dla pilotów, prezent na 30 urodziny).

 

Zegarka nie ma - niedawno byli monterzy z multimedia (telewizja internet).

 

Okazja czyni złodzieja, nie mam dowodu itd. Wiec chuj mogę zrobić. 

 

Jestem i tak wkurwiony ze szkoda gadać, muszę się gdzieś rozładować,a nie warto na rodzicach ale rozmowa będzie!

 

Ale muszę cos rozpierdolic.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonienie raczej nie ma sensu, kto normalny przyzna się że zajebał zegarek? Chyba że zadzwonić że masz nagranie jak kradną, i jak zegarek powróci wycofasz oskarżenie, ale jak to zrobić w szczegółach to nie wiem. Gorzej jak to nie oni zajumali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Stulejman Wspaniały Nikt się nie przyzna, i nikt mu nie odda pieniędzy za ten zegarek. Celem jest tu bardziej sama informacja, że ma się podejrzenia do pracownika/ów. 

Podejrzenie to nie oskarżenie, ja rozwiązałbym to w ten sposób.

1) Dzwonie do frimy

2) Informuję, że po wizycie ich pracowników, zginął mi zegarek który znajdował się w tym samym pokoju gdzie znajdowali się pracownicy .

3) Proszę konsultanta z którym rozmawiam, aby poinformował ich kierownika o podejrzeniu kradzieży i żeby miał na oku pracowników.

4) Mówię wy sk****syny! - żarcik :D 

5) kończę rozmowę.

 

Jak ukradli raz, to ukradną drugi. A jak kierownik będzie w posiadaniu tego podejrzenia, będzie bardziej kontrolował ich i może już nie dojdzie do tego typu incydentu. Najlepiej jakby złapał ich na gorącym uczynku .

 

 

Edytowane przez MichaelLevitt
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma wątpliwości, że to oni zajebali zegarek, zwłaszcza jeśli był zajebisty :D Okazja czyni złodzieja.

 

W sumie to całkiem sensowne rozwiązanie podsunął @Stulejman Wspaniały, warto spróbować :D

 

3 godziny temu, zuckerfrei napisał:

Ale muszę cos rozpierdolic.....

 

Aaa tam od razu rozpierdolić... Walnij setę, ewentualnie dwie, i lada moment się uspokoisz :D No chyba, że po wódzie jesteś jeszcze gorszy... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zuckerfrei napisał:

 

Jestem i tak wkurwiony ze szkoda gadać, muszę się gdzieś rozładować,a nie warto na rodzicach ale rozmowa będzie!

 

Ale muszę cos rozpierdolic.....

    A Marek tłumaczy... Nigdy nie przywiązuj się do rzeczy materialnych, kochaj tylko siebie, wtedy strata tak bardzo nie boli.

Kiedyś tu napisałem sentencje z filmu 'Gorączka', gdzie De'Niro mówi: "Nigdy nie posiadaj rzeczy której nie był byś w stanie porzucić w 30 sek".

Wziąłem sobie to do serca i stosuje. Staram się nie przywiązywać zbytnio do czegokolwiek. Wtedy utrata mniej boli.

Ostatnio młodszy synek, w robocie złamał swojego rocznego smartfona,  powiedział, wiesz tata bardzo mnie nie boli bo to tylko telefon. Zarobię to kupię nowy.

I tyle, warto rozmawiać z młodzieżą.

 

  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MichaelLevitt napisał:

 

3) Proszę konsultanta z którym rozmawiam, aby poinformował ich kierownika o podejrzeniu kradzieży i żeby miał na oku pracowników.

 

 

Infolinie tak wielkich firm jak multimedia obsługują zewnętrzne call center (mam dużo wspólnego z tą branżą więc 100% pewniak) i zwykły konsultant nawet gdyby chciał nie będzie miał możliwości poinformowania kierownika. A dzwonienie do lokalnego oddziału multimedii jest jak grochem o sciane - u nich jak masz jakas usterke wskazówki jak samemu naprawić podaje automat i masz 0.001% ze uda Ci się połączyc z osoba fizyczna (czyt konsultantem) a i tak jeśli się uda patrz wyżej ;) 

Jedyne wyjście to udać się osobiscie do punktu i powiedzieć o sytuacji, ale sądze ze i tak nikt sobie z tego nic nie zrobi. 

Edytowane przez Rapke
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicy Multimedia to podwykonawcy, którzy często są jednoosobowymi działalnościami. Niezależnie jaką drogę kontaktu wybrałabyś z firmą (telefoniczna, elektroniczna, listowna, BOK) to pracownicy nie będą Ci w stanie pomóc nawet gdyby chcieli, bo i jak?

Nie mniej jednak powinieneś móc uzyskać informację o tym kto wykonał u Ciebie montaż i może telefon kontaktowy. Najlepiej iść z tym do BOK.

Według mnie sprawę powinieneś zgłosić na policję zaraz po zauważeniu braku zegarka. Twój operator nie ma tu nic do rzeczy.

Edytowane przez nibynic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki Dzieki za wpisy pogodziłem się nie da się nic zrobić @Adolf najlepszy wpis, @Stulejman Wspaniały Miało by to sens ale nie mam żadnego asa w rekawie,a jak powiedzą sprawdzam?

 

przypomialo mi się jeszcze to:

kiedy byłem w LTR w UK zepsuło się ogrzewanie, land lady załatwiła kogoś do naprawy ja zostałem w domu, wcześniej byłem wypłacić kasę z bankomatu £100 tak just in case. Po wizycie pana montera zginęło owe £100 z mojego portfela to była dla mnie nauczka, zawsze oczy na około głowy... uważajcie kogo wpuszczajcie do domu 

 

pozdrawiam zf

 

 

ladny był....

Edytowane przez zuckerfrei
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.06.2017 o 13:50, Stulejman Wspaniały napisał:

Dzwonienie raczej nie ma sensu, kto normalny przyzna się że zajebał zegarek? Chyba że zadzwonić że masz nagranie jak kradną, i jak zegarek powróci wycofasz oskarżenie, ale jak to zrobić w szczegółach to nie wiem. Gorzej jak to nie oni zajumali.

 

Grożenie postępowaniem karnym jest przestępstwem, nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co przyszło mi do głowy to opisać to na lokalnym forum miasta i zapytać czy ktoś ma podobne doświadczenie.... raczej nie napisze jestem już na poprawinach.... pogodzony i zrelaksowany.... jedyne co mi przykro ze to prezent był....

 

Big Shot: @Adolf 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.