Skocz do zawartości

Matura czy zawód?


Razner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem w 3 klasie technikum. Za rok mam maturę oraz trzy egzaminy zawodowe. Chciałbym się dowiedzieć co byście wy wybrali. Czuje że nie uda mi się zdać dwóch "Testów" na raz dlatego mam plan by przyłożyć się tylko do jednego. I stąd moje wątpliwości bo nie wiem co dało by mi większe korzyści na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W życiu to jest tak, że jak coś zaniedbasz to potem ciężko to odrobić. Masz jakieś 1,5 roku czasu jakie możesz poświęcić na naukę. Określ własne cele - czy interesują cię studia, jeśli tak to jakie kierunki, jaka praca. I wio! W tym czasie pracując systematycznie możesz ogarnąć bardzo dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciołku matołku egzaminy na zawodowy bedziecie robić identyko przed właściwymi egzaminami zeby sie nauczyc co jak i gdzie i nauczyciel was wszystkich poprawi.wiec nie masz co kombinowac.z matury nawet jak bedziesz zielony to co drugie pytanie odpowiada na kolejne wiec niema opcji zeby niezdać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciołku matołku egzaminy na zawodowy bedziecie robić identyko przed właściwymi egzaminami zeby sie nauczyc co jak i gdzie i nauczyciel was wszystkich poprawi.wiec nie masz co kombinowac.z matury nawet jak bedziesz zielony to co drugie pytanie odpowiada na kolejne wiec niema opcji zeby niezdać :D

 

Dokładnie. Wystarczy wpasować się w klucz. Niemal zero samodzielnego myślenia. Jaki kraj taki poziom edukacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie poziom był wysoki.normalny program technikum chemicznego + przedmioty zawodowe.a egzamin zawodowy wygladał tak że był punkt x y z i w którym bym plac zabaw umiescił.
W jednym zdaniu bym uzasadnił dlaczego w danym punkcie.ale trzeba było rysować multum tabelek wykresów uzasadnień i innych bzdur.a matury w 2007 nie mozna było nie zdać.

Odnośnik do komentarza