Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Zaloguj się, aby obserwować  
darbyd

Dziękuję za to kim jestem

Polecane posty

Witam 

Dziękuję za to że jestem tym kim dzisiaj jestem.

Jeszcze 4 lata temu przeżywałem katusze życia małżeńskiego, byłem dokładnie spłukany i brakowało mi kasy na wszystko, mam syna i jemu oddawałem siebie stając się zwykłym gościem w oczach żony. Niestety zwykły magazynier w Polsce nie może być kimś ponad przeciętność.

Lecz te czasy minęły dziś nie mam baby, i żyję w UK posiadam znaczny profit na moim koncie a była żona chciała wrócić (nie popełnia się tych samych błędów) w oczach syna jestem super bohaterem. Poza tym realizuje własne pasje życiowe jak siłownia, zdrowe odżywianie (jestem z wykształcenia dietetykiem) podróże w góry. Wspólne spotkania z przyjaciółmi bez negatywnych konsekwencji (kto jest w związku zrozumie) od czasu do czasu kobiety same składają mi propozycje, te które szukają bardziej ustabilizowanych.

Wiedziałem że trzeba coś zmienić w moim życiu i racjonalnie patrząc nie chciałem popełniać błędów które inni popełniają. Nie chciałem zostać pijakiem i golasem dlatego zawsze chciałem więcej dziś mam to o czym kilka lat temu mógłbym tylko marzyć i choć nie znałem Marka sam umiałem naznaczyć sobie drogę którą On wskazuje. 

Warto chcieć warto pragnąć nie bójcie się marzeń i pamiętajcie że największym błędem jest barak marzeń i unikanie zmian w swoim życiu.

Pozdro z deszczowego UK gdzie marzenia są łatwiejsze. Spadam lecę na GYM.   

• Like 2

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników