LYCH Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Witam Leciałem niedawno na trasie europejskiej i samolot wystartował jakieś 3.5 godziny po planowanym czasie (Ryanair) Po przylocie dostałem "delay confirmation" na emaila ,że samolot wyladował 3 godziny i 5 min po czasie Słyszałem ,że za takie coś należy się 250 euro refunda za lot. Czy to prawda ? Gdzie najlepiej uderzyć ? Jak to załatwić ? Może uda się wyciągnąć coś więcej jako ,że mam firmę i spóźniłem się na spotkanie biznesowe ? Ma ktoś jakieś doświadczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeq Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Poszukaj na stronie ryanaira formularza odnośnie jakieś tam dyrektywy unijnej, wypełniasz i jakoś po 10 dniach masz hajs na koncie. Z Warszawy odwołali mi raz lot i zero problemów z kasą. Przy założeniu że lot nie odbył się z ich winy, bo jak była chujowa pogoda to nie dostaniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi