Skocz do zawartości

Nowa Dacia Duster 1.6 16V


p47thunderbolt

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze Lesiu OnAir testuje tę Dacie ostatnio.

 

Osobiście gadania Lesia nie polecam, bo chyba ma za dużo hajsu i czasem dziwnie bredzi i racjonalizuje (sam siebie robi w chuja, dlatego nie oglądam jego filmów, ale skoro jest to proszę...)

 

DOHC ma rację z Dacią tylko nową. 

 

 

Edytowane przez Waflo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, SennaRot napisał:

Dzisiaj wszystko co jest "starszej" konstrukcji wzbudza zaufanie i jest szansa na cień bezawaryjności. Wszystkie "nowe" pomysły i konstrukcje Inżynierów achhh.... kurwa przepraszam ekonomistów motoryzacyjnych to sypiące się kondomy jednorazówki. 

Nie mam na to wpływu. Dlatego szukam benzyny. Dlatego chce z salonu żeby mieć te 5-10 lat spokoju.

 

 

Dnia 27.06.2017 o 09:12, Stulejman Wspaniały napisał:

Powiem tak - auto jak za swoją cenę bardzo dobre. Wyciszenie na tę klasę może być (hujowe trochę, ale też nie jakoś strasznie, normalnie się rozmawia), awaryjność zerowa - auto nieskomplikowane, bez udziwnień. Tylko serwisowe wymiany tego co trzeba. Co będzie w późniejszych latach nie wiem, ale chyba nic, bo co się może w tak starej i pewnej konstrukcji zepsuć jak się o to dba i pilnuje?

 

Reasumując - ja bym dacii nie kupił, ale to w sumie nissan q, tylko znacznie tańszy i brzydszy. O awaryjność bym się nie bał, bo puścili modele które mają wzbudzić zaufanie do marki, byłoby samobójstwem koncernu jakby się te auta psuły. Szkoda że nie ma większych silników benzynowych, do tej budy rozsądne minimum to dwulitrówka i 150 koni, no ale i tym można się przemieszczać.

Chcę auta prostego pochodzącego z europy.
 

 

17 godzin temu, Brat Jan napisał:

Warto wziąć pod uwagę zakładany okres użytkowania, kilometraż i ewentualną stratę przy zbyciu, nówki tracą najwięcej.

Osobiście brałbym od 1 właściciela, ale z kompleksową diagnostyką przed zakupową.

Jeżeli takie wyszły to szukałbym z dużą ilością dodatków.

Biorę to pod uwagę :)

Panowie.
Nie jesteśmy samicami rozmawiajmy kontruktywnie

- zawieszenie proste dla mnie na plus
- silnik 1.6 16V jak padnie używany można kupić od 1000-2000
- środek w plastiku. Dla mnie w sam raz  bo mnie wkurwiają te materiałowe boczki, które sie wycierają.
- prześwit wysoki. Dla mnie bomba
- CENA to jest to co mnie pociąga
- Europejski produkt.


 

Edytowane przez p47thunderbolt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie nie ma o czym mówić. Czyli...

 

Podstawa (wersja Access) za 39 900 to pomyłka, bo nie może mieć klimy w ogóle nawet w opcji, a zakładam że to konieczność.

 

Tym samym zaczynasz od 46 100 (wersja Open), spora różnica, ale co zrobić.

Lakier metalik za 2000 sobie odpuść, bo nic Ci to nie da, bez dopłaty masz biały albo ciemny niebieski.

Te 2000 zaoszczędzone na lakierze przeznacz na klimę, bo też kosztuje równe 2 000.

Tempomat za 650 polecam, bo przydaje się na trasie.

Koło zapasowe 400, warto, bo zestawy naprawcze są niewiele warte.

Jak doliczysz ubezpieczenie, to tak czy inaczej będzie prawie 50 000.

 

Czyli dużo i nie-dużo zarazem...

 

Na rabat nie licz, bo marże Dacia ma minimalne, raczej nastaw się na wyrwanie od nich możliwie największej ilości gratisów, bo ich to jakby inaczej trochę kosztuje, np. darmowe przeglądy przez czas trwania gwarancji albo komplet kół zimowych. Czyli felgi i opony, nie tylko same opony i to najlepiej oryginalne stalowe, takie same jak fabryczne. Są mega mocne, a idę o zakład, że będą chcieli Ci wcisnąć jakieś najtańsze alu, które są nawet tańsze od stalowych, tylko co z tego, skoro oprócz wyglądu nie mają nic do zaoferowania. Bywa nawet, że są cięższe od stalowych, mimo że niby alu...

 

Nie daj sobie wcisnąć jakiegoś głupiego orurowania albo progów, bo to owszem fajnie wygląda, ale zabiera miejsce i tym samym zmniejsza prześwit, na którym Ci tak zależy (i bardzo słusznie, zresztą).

 

Jak nie będą chcieli dać kół na zimę, to spróbuj wyciągnąć czujniki cofania albo Pakiet Comfort (dywaniki i podłokietnik, przydaje się na dłuższych trasach).

 

 

 

 

Edytowane przez Strażak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Strażak dzięki za te opinie.

Decyzja zapadła.

Ma być czarny z relingami, klima i gaz, elektryczne szyby. Reszta jest nieistotna. Felgi stalowe.

Flota się zbiera, mam kilka złotych do wydania na inne cele.

Jak kupię to sie podzielę opiniami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.