aras Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Przez cały rok starałem się dostać do helpdesku, a w zasadzie do servicedesku, po 5 miesiącach dostałem się na asystenta IT na duzym obiekcie, po tygodniu przepuklina, operacja 3 tygodnie temu, a teraz od tygodnia service desk. I fajnie się gadało, że chce do IT i tak łatwo, a teraz od tygodnia w service desk z prawdziwego zdarzenia i wiecie co ? Uświadomiłem sobie, że brak mi odwagi. Dam z siebie wszystko, mam nad czym pracować, ale to jest źródło i tak myślę co mogę dla siebie zrobić, żeby byç w tym dobrym. Dać sobie cierpliwość, kroczýć z odwagą, co jeszcze ? Bo na brak nowych informacji nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GluX Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zadbaj o regeneracje umysłu, bądź zawsze wypoczęty w pracy i nie pozwól, żeby natłok pracy Cię przygniótł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 A mógłbyś rozwinąć i podać przykłady ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GluX Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Po pierwsze czasem są problemy, których nie rozwiążesz od razu i trzeba to zrozumieć, że rozwiązanie przyjdzie później albo wcale. Po drugie - zadbaj o sen, jedzenie itp. Praca umysłowa to najbardziej wymagająca praca Trzy - nie odkładaj spraw ważnych na potem, bo taski jak Ci się zgromadzą to przez miesiące się nie odkopiesz. Cztery - jak masz poważny problem to nie siedź tak długo aż znajdziesz rozwiązanie, tylko czasem musisz umieć odejść od kompa i iść na dłuższą kawę i wrócić z czystym umysłem Pięć - nie siedź w robocie za dużo na serwisach rozrywkowych. Sześć - zawsze staraj się formułować odpowiedzi bardzo profesjonalnie jeśli chodzi o kontakt z klientem To takie moje doświadczenie w związku z Deskiem i tipsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) U mnie przebiega szybko szkolenie i wdrożenie pracownika, a ja zacząłem mieć jaja na próbanie dostac się do helpdesk, a teraz o to jest i mam momenty ze robie cos bojac sie ze robie to zle, no ale pocieszam się, że nikt tak odrazu wszystkiego nie umiał, ale to marna pociecha. W kazdym razie mam motywacje i rozkminiamy jak to zmienic, co zmienic, co pomoze. Poprostu boje sie tak jakby podejscia do kobiety , nie ze nie podchodze, ale jak podchodze to moj mozg dziala na szybkich obrotach, tak wlasnie czuje robiac to bo duzo wiedzy bardzo szybko Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez aras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rnext Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @aras do króej z instancji "deski" trafiłeś? Odpowiadasz tylko na poziomie rejestracji zgłoszeń (call center) czy jesteś na którymś wyższym levelu eksperckim? Z opisu wynika że chyba nie, ale dla porządku się upewniam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Hehe po tygodniu na 1 lini (zgłoszenia i zdalnie) daleko mi do eksperta , w kazdym razie mam motywacje i będe lepszy, ale zastanawiam się co mogę zrobić, żeby jeszcze lepiej mi to wychodziło. Oraz jak nie sabotować celu. Scalone As. [AKTUALIZACJA] Wczoraj obejrzałem A dzisiaj, po nieprzespanej wogóle nocy, dzień miałem bardzo dobry. Także ta sama zasada co w przypadku kobiet: ruchać, jebać, nic się nie bać ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi