maxis300 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Witam. Panowie jest problem tego typu że silnik stracił moc i w rezultacie zauważyłem że nie ma praktycznie kompresji... a co najgorsze nawet potrafi sie zaciąć przy próbie obrotu wałem, i tu pytanie do was bo niestety czeka mnie rozbiórka tego silnika... czy ktoś sie orientuje gdzie można znaleźć jakiś manual silnika do tak wiekowego motocykla jakim jest honda xl250r 1982r. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser13 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Miałem gdzieś może do xl 125 ale poszukam i dam znać, jedynie może różnić się wielkością, ale tak to nic po za tym pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herodotrk Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 4 godziny temu, maxis300 napisał: potrafi sie zaciąć przy próbie obrotu wałem Wygląda na to, że pierścienie Ci się rozsypały. A kawałki utkwiły pomiędzy ściankami tłoka i cylindra. W Poznaniu, jest taki warsztat Japan Garage. Specjalizują się ogólnie w japońskich autach ale Honda to ich ulubiona marka. W sumie nawet nie wiem, czy robią też motocykle, ale pewnie mają dostęp do różnych serwisówek - zadzwoń, pogadaj. To pasjonaci, sympatyczni- może Ci udostępnią taki manual. Jak wrzucisz nazwę Japan Garage w google to Ci wyskoczy ich strona. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis300 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 4 godziny temu, herodotrk napisał: Wygląda na to, że pierścienie Ci się rozsypały. A kawałki utkwiły pomiędzy ściankami tłoka i cylindra. Jeśli to prawda to by był pierwszy taki przypadek jaki zobaczę na własne oczy ? Spróbuję dziś podzwonić ale znajaąc naszysz Polskich majstrów to nie wiele się dowiem przez telefon 4 godziny temu, herodotrk napisał: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herodotrk Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 3 godziny temu, maxis300 napisał: nie wiele się dowiem przez telefon W każdym razie nie pisz maili - kiepsko im idzie odpowiadanie. Zdecydowanie dzwoń. Może zaproponuj jakąś opłatę? np. 50 -100 PLN? Tak, żeby coś mieli z tego... Pisząc "kawałki" oczywiście miałem na myśli jakieś opiłki metalu - do tego mogły się gładzie cylindra "poharatać" i dlatego tak marnie się kręci. W sumie nieważne, i tak będziesz musiał to rozkręcić to wtedy zobaczysz co się stało. Opisz potem jak to wyglądało Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis300 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Dnia 8.08.2017 o 08:41, herodotrk napisał: Opisz potem jak to wyglądało Pozdrawiam Dziś zebrałem się w sobie by w końcu dobrać sie do silnika i jak sie okazało pierścienie i gładź cylindra jest ok problem natomiast jest w tym że łańcuch rozrządu był mega luźny tak jakby napinacz go nie naciągał :/ 2 zawory ssące dostały i są krzywe. Teraz pytanie co dalej z tym robić by to w miarę ogarnąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser13 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Instrukcje masz więc do boju! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis300 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 jeszcze sie okazało że głowica pękła pomiędzy zaworem a gniazdem świecy ;/ trzeba chyba innego silnika szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herodotrk Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 No proszę, rozluźniony rozrząd i wykrzywiły się zawory. Człowiek całe życie się uczy. Szkoda, że ta głowica jest pęknięta. Bo na fotce wcale nie wygląda to źle jak na silnik z 82 roku. Zawory to byś w końcu znalazł, japońce lubią te same części umieszczać w różnych modelach. Zwłaszcza w tamtych latach. No ale jak głowica pęknięta... Może znajdziesz jakiś inny uszkodzony silnik ale z dobrą głowicą. U nas to niestety, ciągle mały rynek takich części używanych. W UK albo USA to byś pewnie znalazł nawet nówkę nie śmiganą :-) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis300 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Skołowałem drugą głowicę ale zawory takie cienkie że można sie nimi skaleczyć jeszcze został problem łańcuszka rozrządu i napinacza tylko nie mogę rozkminić jakim cudem napinacz nie działał jak działać powinien ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxis300 Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 I w końcu po długim czasie silnik złożony ?? Skończyło się na wymianie łańcuszka rozrządu , dotarciu nowej głowicy, nowym pierścieniu olejowo-zgarniajacym gdyż stary połamałem przy zakładaniu głowicy :/ i wymianie łożysk w skrzyni biegów . Przyznam że o wiele lepiej chodzi niż wtedy gdy go tylko kupiłem :). Dzięki panowie za pomoc można zaczynać sezon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi