Strusprawa1 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Dwie reklamy Devil Energy Drink. Na jednej mężczyzna, na drugiej kobieta. A teraz proszę, bez klikania w link - zgadnijcie, która z nich została uznana przez sąd za seksistowską i dlaczego producent został ukarany karą 60 000 zł. Zastanówcie się też do czego doprowadzi casus tej (głupiej bo głupiej) reklamy i jakie furtki otworzy w przyszłości.https://www.rp.pl/Konsumenci/308229964-60-tys-zl-kary-za-haslo-Ona-juz-wie-co-bedzie-miec-w-ustach-w-reklamie-Devil-Energy-Drink.html A skopiowałem: 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrotycz Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Reklama pierwsza jest mocno niedwuznaczna. Nie wiem czego się spodziewali ale jadąc po bandzie można wypaść z toru. Druga wydaje się powstała na zasadzie - zamieńmy coś na obrazku i zobaczymy. A to że ma wydźwięk jaki ma to ich pewnie nie obchodziło - ważne, żeby była kontrowersyjna - łatwiej zapamiętać a o to w reklamie chodzi. Jedynie wyrok jest gówniany, jak na polskie sądy przystało, bo obie są tego samego lotu i poziomu, więc obie powinny być traktowane tak samo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi