AdrianoPeruggio Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Mam pytanko. Wiele dni temu napisałem pytanie do pomocy technicznej tej firmy-prościutkie-czy mają taki a taki produkt w polskiej wersji. Brak odpowiedzi, pytanie zadane 2 razy. Czy to normalne? Jak znaleźć na nich bata, by ruszyli dupy? Rozumiem, że mają wielu klientów, ale kultura nakazuje choćby napisać ''zajmiemy się tym i tym wtedy, kiedy...bla bla bla''. Jedyny kontakt z nimi to dział pomocy, czyli serwis klienta-nauczony życiowym doświadczeniem, skoro doły mnie olewają, piszę do góry, doły momentalnie ruszają dupska. Ale jak napisać do góry? Informatyk to stan umysłu. Niemal zawsze olewczy stosunek do życia. Trzeba toto pogonić. https://support.ubi.com/en-US/FAQ.aspx?platformid=60&brandid=2030&productid=3888&faqid=kA030000000eiChCAI#jp Brak emaila do obsługi klienta-więc tylko poprzez stronę, której założyciele nie odpowiadają-komedia, brak profesjonalizmu. Edytowane 7 Listopada 2015 przez AdrianoPeruggio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser83 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 E-mail + dwa numery kontaktowe --> http://www.gry-online.pl/polski-wydawca.asp?ID=3244 Jeżeli posiadasz Facebook'a, to możesz napisać priv'a + post na ichniejszej tablicy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Dlaczego tego e-maila nie ma na stronie producenta? https://support.ubi.com/en-US/FAQ.aspx?platformid=60&brandid=2030&productid=3888&faqid=kA030000000eiChCAI#jp Muszę wyszukiwać na innych stronach? Może do nich napiszę, za około 2 tygodnie, kiedy będę po rozmowie z kumplem pracującym w firmie informatycznej i wtedy ich pozamiatam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser83 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Wiele firm traktuje Ryjksiążkę jako docelową platformę do kontaktu z klientami. Coś na zasadzie czatu. Osobiście nie miałem potrzeby korzystać z takiej formy, ale z relacji znajomych wynika, że na prywatne wiadomości i posty na "tablicy" odpisują szybciej, niż klasyczne maile. W razie potrzeby - warto spróbować. Niestety Twoja wiadomość najprawdopodobniej przepadła jako jedna z wielu (razem ze SPAMem) i nie została nawet przeczytana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoPeruggio Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Co to Ryjksiążka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser83 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ryjksiążka; Mordoksięga itp. -> Facebook. I tak - wiem, że to niepoprawne w świetle j. polskiego, ale lubię ten zwrot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi