Marek Kotoński Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 http://d.moto.gratka.pl/auto/8704/ogl/83/37/13663826758200_A.jpg Czy tu mogę dolać płyn chłodniczy w mojej kia? Czy do chłodnicy? Ps. jak zrobić by zamiast linku wyświetlało obrazek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikaczu Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 klikasz w ikonke grafika i tam wklejasz link.ale nie zawsze wsio chce pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Pokaż całą komorę silnika, ale stawiam, że wlewasz do chłodnicy aż troszkę się przeleje przez wlew. Tak tyci tyci i poczekaj aż osiądzie. Jeżeli stan się wyrównał i nic nie opada (masz zalane pod "sam korek") zakręcasz i po sprawie. Nadmiar płynu przeleje się sam do zbiorniczka wyrównawczego i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Bracia milczeli, więc podjechałem do mechanika - trzeba wlać w to co widać na zdjęciu, układ bezciśnieniowy, do chłodnicy nie trzeba bo jest, no ale pół litra wlać mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikaczu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 widać brać nie jest zmechanizowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Ekhmmm.... Pozwolę sobie na małą poprawkę.... Każdy układ paliwowy, olejowy, hamulcowy czy chłodniczy jest układem CIŚNIENIOWYM! Każdy jest wymuszony pompą lub wtryskiwaczami wysokiego ciśnienia. Układ chłodniczy dzielimy zasadniczo na dwa rodzaje:1. Chłodzony powietrzem- np fiat 126p czy stare wojskowe tatry lub MAN-y- przewiew powietrza był wymuszany specjalnym radiatorem lub zwykłym wystawieniem chłodnicy. Dziś spotykany w małolitrażowych motorach i skuterach.2. Chłodzony cieczą- i dzielimy go znów na dwa rodzaje: 1. Otwarty- czyli że możemy w każdym momencie dolać płyn chłodniczy- najczęściej stosowany2. Zamknięty- czyli chłodziwo jest wciskane pod ciśnieniem specjalną sprężarką- np. popularny Ford Mondeo MKIII z silnikiem 2.0TDCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi