Skocz do zawartości

Od nowego roku nie zatankujemy Pb95


cst9191

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Rnext napisał(a):

ps. Ostatnio kupowałem mamie bilet PKP via net i odkryłem, że jest na nim wyliczenie ile to CO2 się oszczędza w porównaniu do innych środków transportu. Aż się zdziwiłem, że jeszcze nie ma dopisku, ile to się CO2 przyoszczędzi, palnąwszy sobie w łeb dzisiaj zamiast dopiero jutro. 

 

W innym wątku wrzucałem to:

 

4e0b2e4625d9b4a4d131e2bd93c4ed161b27e6c5


 

Cytat

 

Gdzie trafiają pieniądze?

75% składek jest przeznaczane na rekompensatę emisji związanych z podróżą poprzez finansowanie energooszczędnych pieców w Rwandzie.

 

 

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina / mój ślad węglowy.

  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dworzanin.Herzoga napisał(a):

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina / mój ślad węglowy.

To samo jest przy biletach lotniczych, a nawet przy paczkach inpostu.

W innym wątku pisałem że już rok temu moja firma zbierała dane skąd przywozimy maszyny i komponenty do produkcji, ile ważą, czym jadą itd.

To się już dzieje, prędzej czy później każdy obywatel dostanie jakiś węglowy limit do wykorzystania :(

 

Co do tematu postu, to nie ma co biadolić,  E10 jest na zachodzie już od lat. Taka sama dyskusja była gdy 20 lat temu wchodziło E5, wtedy Orlen sprzedawał takie "uszlachetniacze" w małych buteleczkach, sam to do poloneza kupowałem. 

Silnik będzie pracował ok, ale trzeba pamiętać, że etanol szkodzi uszczelkom, puchną.  Dopóki tankujesz jeden typ paliwa będzie ok, ale jeśli pojeździ się rok na E10 i postanowi nagle przejść na stałe na E5 to uszczelki się skurczą i mogą pojawić się wycieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.