Skocz do zawartości

Dekada i następna.


UncleSam

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że dosyć młody jestem. I tak naprawdę dopiero od 3 lat się wziąłem za pracę... Tą dekadę zamknąłem "zaczynając" pracę.
W dosyć szybkim czasie wyjechałem do UK. W dosyć szybkim czasie zacząłem mówić biegłym angielskim. W dosyć szybkim czasie moje zarobki poszły ponad Londyńską średnią, mimo iż w Londynie już nie mieszkam.
Zanim wyjechałem z Polszy, obiecałem sobie że żadna kobieta nigdy nie stanie mi na przeszkodzie w osiągnięciu "sukcesu" i konsekwentnie to postanowienie realizuję.
Obecnie pracuję jako kierowca i zarabiam ok £40k rocznie (około 32-33 netto). W najbliższych miesiącach w końcu planuję wystartować z Amazonem i zacząć powolną aczkolwiek nieuniknioną ekspedycję z etatu na swoje.

Boli mnie natomiast kiedy widzę rówieśników którzy nadal się bawią, albo co gorsza(w osobistym odczuciu) kiedy robią karierę i się bawią przy tym.
Mam nieskromną nadzieję że moje podejście jednak okaże się tym "prawidłowym". Powoli ale do przodu.

Czuję i wiem że nadchodząca dekada będzie "tą" dekadą. Czuję że przyjdzie ten założony milion. Nie złotych ale funtów. Nie uznaję złotówkowych milionerów. Zresztą chciałbym te założenia przekroczyć w pizdu razy i czuję że to się w końcu MUSI stać. 

A co z Wam bracia?

Wygląda na to że ja jestem w stanie poświęcić dosłownie wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, UncleSam said:

Boli mnie natomiast kiedy widzę rówieśników którzy nadal się bawią, albo co gorsza(w osobistym odczuciu) kiedy robią karierę i się bawią przy tym.

 

Co masz na myśli że się bawią? Chodzi ci o kluby i dyskoteki?