dsj4 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Witam, mam parę pytań do doświadczonych kierowców, czy można się jakoś ubezpieczyć przed kradzieżą ładunków, pociętymi plandekami itp., czy miał ktokolwiek jakiś wypadek bądź zniszczenie TIR-a lub towaru i jak przed tym się ubezpieczyć, jak wyglądają teraz systemy czasu pracy w Polsce i na międzynarodówce? Z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr4nt Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Typowe pytanie typowego użytkownika forum. Na pewno jesteś uzależniony od masturbacji. Uzależnienie to powoduje totalny spadek pewności siebie i odwagi. Chciałbyś a boisz się, od wszystkiego musisz się ubezpieczyć. A gdzie męska chęć przygód i żyłka do ryzyka? A no, strzepana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsj4 Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Gr4nt napisał: Typowe pytanie typowego użytkownika forum. Na pewno jesteś uzależniony od masturbacji. Uzależnienie to powoduje totalny spadek pewności siebie i odwagi. Chciałbyś a boisz się, od wszystkiego musisz się ubezpieczyć. A gdzie męska chęć przygód i żyłka do ryzyka? A no, strzepana. Trzeba się ubezpieczyć na wszystko, nie sztuka wyjść i robić, ale tutaj najmniejszy błąd może kosztować bardzo dużo i nie potrzebuje Twojej opinii tylko odpowiedzi na pytanie. Swoje już trochę w życiu ryzykowałem mimo młodego wieku, także cieszę się, że Twoja żyłka jest odpowiednio męska jak Twój avatar xD Edytowane 7 Maja 2020 przez dsj4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser91 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Na pewno stres związany z jazdą na czas, dużo godzin spędzonych za kółkiem, nieregulowany czas nie masz od - do, widełek, no chyba, że jeździsz po mieście. Na pewno trzeba się nawozić palet, jeśli jeździsz po mieście. Pracowałem na magazynie, więc rozmawiałem z kierowcami, kolejki na rozładunek, też zapewne irytują. Prace ogólnie uważam, za ciężką, a teksty typu "ręce kierowcy", to chyba mówią osoby, które nigdy nie jeździły. Ja pracowałem jako kurier, to trochę zupełnie inna sprawa. Plusy są takie, że jest to, w miarę dobrze płatna praca, ale wiadomo godziny. Ja sam myślę, o zrobieniu prawa jazdy. Jeździsz samemu, więc to dla mnie plus. Ale z tego, co wiem, to np wieczorem dostajesz esemesa, w ciągu dnia, czy nocy podczas jazdy również gdzie masz jechać. Kolega pracuje w Anglii C+E jeździ na nocki, chyba obecnie od 18 do rana, 2000 funtów, coś, w tym stylu. Ogólnie praca dostępna, z tego, co się orientuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nutshell_nick Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 14 godzin temu, dsj4 napisał: czy można się jakoś ubezpieczyć przed kradzieżą ładunków, pociętymi plandekami itp., Można. Tylko po co? Cytat czy miał ktokolwiek jakiś wypadek bądź zniszczenie TIR-a lub towaru i jak przed tym się ubezpieczyć Jeździć po przepisach, myśleć za innych, przewidywać i pamiętać, że nie jest się maszyną, tylko człowiekiem. Cytat jak wyglądają teraz systemy czasu pracy w Polsce i na międzynarodówce? Z góry dzięki za odpowiedzi W PL z reguły pn-pt w budzie. Międzynaród, jeśli myślimy o szeroko rozumianym "zachodzie"- dowolność. 2/weekend, 2/1, 3/1, 4/1, 5/1.... 2/2, 3/2... i jak tam sobie z jaśnie panem ugadasz. Są i siofery, co i potrafią 12 i więcej tygodni w budzie żyć. Taki trumping, co to go onegdaj @NiesamowitySzymi rozkminiał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orybazy Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 3 hours ago, nutshell_nick said: Jeździć po przepisach Jak szef ma GPSa i widzi że nie gonisz 85 na 50? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi