SledgeHammer Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 15 minut temu, Assasyn napisał: A nie "jeździl" Tobie po glowie np Nissan Quasqai? ? Co Janek? Bracie... @Assasyn nie strasz My tu o autach piszemy SH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 To dorzucę w ramach ironicznego chichotu stylizacji: Nissan Juke 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assasyn Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 A myslałem że żart przejdzie...? Jezeli o autach typu SUV, to najpiekniejsze moim zdaniem to BMW X5 ewentualnie X6, no ale cena też piękna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chrumkacz Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Z tego co wiem Porsche jest dość niezawodne (i przedłuża małego całkiem sporo), 10latki kosztują od 50k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brat Jan Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Dnia 28.02.2016 o 22:24, Assasyn napisał: A myslałem że żart przejdzie...? Jezeli o autach typu SUV, to najpiekniejsze moim zdaniem to BMW X5 ewentualnie X6, no ale cena też piękna... kup używane: Będziesz Miał Wydatki ------------------------------------------------------------------- Cholera oglądałem 2 Captivy 1 silniczek (diesel) po odpaleniu cichutko pomrukiwał, ale dało się dopatrzeć, że mocno bita z przodu i naciągana 2 blacha oryginał, szyby również, ale silnik chodzi jak starego typu diesel, rech, rech, rech wybrałbym tą 2, ale niepokoi mnie dźwięk silnika, podejrzewam za duży przebieg, a może to ta 1 miała nietypowy ? i mam problem Scaliłem B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 To rech.. rech... to taka onomatopeja, której używam gdy próbuję komuś opisać mój śmiech, gdy słyszę od kobiety, że jest silną i niezależną... Powodów może być kilka- uszkodzony wtryskiwacz, pompa paliwa, luzy na zaworach... Może być wina spalania stukowego, uszkodzone koło zamachowe, itp, itd. Generalnie to na Twoim miejscu skupiłbym się, by blacha nie była nadmiernie bita- silnik można naprawić czy nawet wymienić. Szkoda, że nie zrobiłeś żadnego nagrania. To jest niczym błądzenie we mgle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryss Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 a co o takiej zabawce myślicie.....kamper jak ta lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brat Jan Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Ale to chyba pow 3,5t więc srogie opłaty za użytkowanie dróg publicznych ? PS Zakupiona czarna krowa (captiva) Blacharz sprawdził czy nie bita, stacja diagnostyczna czy nie ma luzów i rdzy, gość od kompa zdiagnozował silnik i osprzęt, reszta wyjdzie przy użytkowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryss Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 1 minutę temu, Brat Jan napisał: Ale to chyba pow 3,5t więc srogie opłaty za użytkowanie dróg publicznych ? PS Zakupiona czarna krowa (captiva) Blacharz sprawdził czy nie bita, stacja diagnostyczna czy nie ma luzów i rdzy, gość od kompa zdiagnozował silnik i osprzęt, reszta wyjdzie przy użytkowaniu... no to gratulacje,i radochy z uzytkowania co do starciaka to jest 1980r. wiec spoko jako zabytek,ew. jako pojazd specjalny ale najpierw musze wylicytowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 1 godzinę temu, Brat Jan napisał: Ale to chyba pow 3,5t więc srogie opłaty za użytkowanie dróg publicznych ? Niestety, ale masz rację. Ale rejestrując jako zabytek o przeznaczeniu specjalnym ( to najprawdopodobniej buda od radiostacji- nie widzę przodu kabiny), to nie będzie problemów by przerobić na kampera Mimo, że silnik klasy Euro 0, to dzieki wykupywanemu ubezpieczeniu na przejazdy (można nawet na 1 dzień w przypadku zabytku), to nie bije po kieszeni Na pocieszenie Wojsko przerabia te auta na silniki od IVECO- zamiast oryginalnych 150 KM maja wsadzać chyba 320 KM. PS Zakupiona czarna krowa (captiva) Blacharz sprawdził czy nie bita, stacja diagnostyczna czy nie ma luzów i rdzy, gość od kompa zdiagnozował silnik i osprzęt, reszta wyjdzie przy użytkowaniu... Gratuluję Daj znać z czystej mej ciekawości co Ci tam w eksploatacji wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brat Jan Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Czy będzie się nadawał na dolewkę do wspomagania kierownicy? Mam Valvoline maxlife atf czerwony W Captivie ma być dexron IID lub III, kolorystycznie zalane jest czymś w kolorze jasny brąz. Dolać tego Valvolina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SledgeHammer Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 3 godziny temu, Brat Jan napisał: Czy będzie się nadawał na dolewkę do wspomagania kierownicy? Mam Valvoline maxlife atf czerwony W Captivie ma być dexron IID lub III, kolorystycznie zalane jest czymś w kolorze jasny brąz. Dolać tego Valvolina ? Tak Bidżej Możesz spokojnie mieszać. Dextron II D i III jest mieszalny ze wszystkimi olejami ATF. Napiszę nawet więcej " Valvoline Maxlife AFT jest zamiennikiem Dexrona III" Tak więc lej, nic nie powinno się stać Nie dziękuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brat Jan Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dnia 28.02.2016 at 21:24, SledgeHammer napisał: Aleś mnie ucieszył, nie wiedziałem , że to włoski MultiJet , hurrra . Już sie dokształciłem. Czyli dla mnie najlepszy Diesel świata, szczególnie na Polskę i na jakość naszego paliwa. Sam mam ten silnik i wiem ,co może, a może wiele. Włosi nie nadążaja z produkcją tych silników. A jak ma negatywne opinie - to, no comment, nie wiem kto za to płaci. U mnie nie ma żadnej negatywnej oceny, silnik prosty i bardzo wytrzymały. Jesli już są jakieś awarie, to tylko z winy złego oprogramowania poszczególnych marek które go kupuja. Czasem coś przekombinują i stąd problemy. Najlepiej znajdź dobry warsztat zajmujący się chip tunningiem, tam wszystko wyczyszczą, zmapują , dostaniesz rady jak sie z nim obchodzić i chłopie radocha z jazdy niesamowita. Z tych 2 litrów, przy odpowiednim obchodzeniu się z silnikiem, możesz wyciągnąć spokojnie 200KM. Niemniej najważniejszy jest Moment obrotowy, a fabrycznie ma już 320 Nm/ 2000 obr. ojojojojoj Ja mam 300 Nm w alfie, wiecej nie chceeemmmmm bo mi koła dwumasowe zrywa. Jedź i ciesz się z jazdy, sprawdź jak chodzi. Pamiętaj MultiJet ma taką kulture pracy jak jest zadbany, że nie słychać z 2 metrów że to diesel P.S. Myślałem, że to zwykły TD na pompie rotacyjnej - też bardzo dobry, ale jego nie zachipujesz co powiesz nt "hamowni elektronicznej" ? czy raczej musi być "na koła" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SledgeHammer Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 48 minut temu, Brat Jan napisał: co powiesz nt "hamowni elektronicznej" ? czy raczej musi być "na koła" Najlepsza jest na kołach, wtedy możesz sprawdzić parametry silnika, jak sie przekładają na koła, pod obciążeniem. Jednak jak chcesz go trochę podkręcić i poprawić sterowanie silnikiem, to wystarczy "elektroniczna", dobry gość bedzie wiedział jak ustawić, aby nie przegiąć. Ja ustawiałem "elektronicznie" na początku u kolesia i wszystko było cacy. Teraz robę sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brat Jan Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Dnia 8.03.2016 o 17:15, Arox napisał: Daj znać z czystej mej ciekawości co Ci tam w eksploatacji wyszło. Więc wczoraj po skręceniu na prostą dałem mocno gazu na 2 b. po dojściu do ok 3700-4000 obr zaczęło trząść/mocno drgać kierownicą, przy zmianie biegu zanikło, po dodaniu gazu na 3 wróciło, po ujęciu gazu znowu zanikło, czyli tylko przy przyśpieszaniu akurat zajechałem na miejsce i zgasiłem, przy następnej jeździe już mniej dynamicznie dodawałem gazu i nic się nie pojawiało podejrzewam, że chyba przegub się kończy.... nie nalazłem opcji przestawienia zegarka w tryb 24 godz. na nierównościach pojawiają się stuki z podwozia, pewnie coś z zawieszeniem, chociaż żadnych luzów na diagnostyce nie wykryło, ale były sprawdzane tylko te standardowe co przy bad. tech. (próba przed zakupowa odbyła się na równej jezdni) Dnia 28.02.2016 o 21:24, SledgeHammer napisał: Najlepiej znajdź dobry warsztat zajmujący się chip tunningiem, tam wszystko wyczyszczą, zmapują , dostaniesz rady jak sie z nim obchodzić i chłopie radocha z jazdy niesamowita. Z tych 2 litrów, przy odpowiednim obchodzeniu się z silnikiem, możesz wyciągnąć spokojnie 200KM. Niemniej najważniejszy jest Moment obrotowy, a fabrycznie ma już 320 Nm/ 2000 obr. ojojojojoj Ja mam 300 Nm w alfie, wiecej nie chceeemmmmm bo mi koła dwumasowe zrywa. Jedź i ciesz się z jazdy, sprawdź jak chodzi. Pamiętaj MultiJet ma taką kulture pracy jak jest zadbany, że nie słychać z 2 metrów że to diesel Te parametry przy 2 tonach nie są już taką frajdą (: Wszystko byłoby ok, gdyby nie skrzynia biegów z bliźniaczgo Opla Antary o symbolu D33, fabryka podaje max obciążenie na 330Nm. Pytanie do ilu podnieść moc, albo czy w ogóle podnosić? PS można nie scalać? bo chyba nie będzie widać na pasku, że jest to nowy post? Scaliłem B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SledgeHammer Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 2 godziny temu, Brat Jan napisał: Wszystko byłoby ok, gdyby nie skrzynia biegów z bliźniaczgo Opla Antary o symbolu D33, fabryka podaje max obciążenie na 330Nm. No i sam sobie odpowiedziałeś, przecież widać, że jest już fabrycznie maksymalnie "podniesiony" - tyle. A pamiętaj jak chcesz sie cieszyć z jazdy jak ci zamula: 1- primo, czyszczenie EGRu (najlepiej zaslep), od strony natarcia spalin. 2- primo, czyszczenie katalizatora i wywalenie DPF-u (sam wkład). 3- primo , kupno filtra sportowego, daję jakieś 30% powietrza więcej. I oczywiście przeczyszczenie przepływomierza MAP/MAF. Zrobią ci to wszystko w zakładzie o którym ci pisałem i jeszczę sprawdzą na chamowni, troche zapłacisz, ale bedziesz się cieszył. Jak wyjedziesz będziesz miał wrażenie, że auto nigdy tak nie pracowało. Odzyskasz wszystkie KM, nawet możliwe, że kilka dostaniesz. WARTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi