Skocz do zawartości

Technolog robót wykończeniowych


Kiroviets

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko!

 

 

Mam takie pytanie - nigdy nie miałem styczności z wykończeniówką budowlaną, jestem kompletnie zielony w temacie.🙄

 

Od czasu srovidu jestem zmuszony trochę się przekwalifikować, zacząć coś nowego. Od jakiegoś czasu tego typu szkolenie chodzi mi po głowie.

 

https://kursy.kwalifikacjezawodowe.info/s/4482/80302-Kursy-budowlane-warminsko-mazurskie/4595066-Technolog-robot-wykonczeniowych.htm

 

http://csb.olsztyn.pl/szkolenia/szkolenia-szczegoly.html?trainingId=34

 

https://www.centroplus.pl/site/61/kurs-technolog-robot-wykonczeniowych-w-budownictwie.html

 

 

 

 

Co sądzicie o kursie tego typu? Czy ktoś z Was ukończył tego typu kurs? Może ktoś w Waszych znajomych? Jakie są Wasze opinie? 

 

Czy warto wydać te 2,5- 3k pln + dojazdy?

Czy zdobędę tam wiedzę nt. najnowszych technologii i materiałów wykorzystywanych w tej dziedzinie budownictwa?

Czy nauczę się czegoś ciekawego tam, czy to  szkolenie jest usługą stworzoną aby wyciągnąć $$ z funduszy unijnych i innych projektów? Oczywiście nie oczekuję, że po zakończeniu kursu mogę kupować własne narzędzia i samodzielnie ruszać z tematem ;)

 

 

 

*Jeśli nie ten dział, proszę Moderację o ewentualne przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykończeniówka i budowlanka to dobry kierunek, musisz mieć jednak na uwadze, że w przypadku znacznego wzrostu stóp procentowych może nastąpić gwałtowny spadek zapotrzebowania na tego typu usługi, jednak póki co w tym sektorze jest bardzo gorąco. 
Naprawdę dużo możesz się nauczyć z muratora online oraz internetu, a jeśli chcesz zdobyć doświadczenie, może rozważ zatrudnienie się jako pomocnik na budowie. Zamiast wydawania pieniędzy na kurs, trochę ich zarobisz, kluczowe jest jednak to, abyś coś tam robił, a nie tylko zamiatał i mieszał zaprawę.