Skocz do zawartości

Dieta na masę.


billy84

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam problem ze swoją wagą. Mam 176 cm wzrostu i ważę 66 kg. Czytałem o tym by zapewnić nadwyżkę kaloryczną ale nic nie idzie. Próbowałem wspomóc się gainerami ale od tego tylko brzuch mi urósł. Problem polega na tym, że mam szybką przemianę materii. Co 2 max 3 godziny robię się głodny. Oczywiście dużo nie muszę zjeść by zabić głód. Kiedy próbuję zjeść dużo jak normalny człowiek to mnie blokuje i zbiera na wymioty (nie dam rady zjeść więcej). 

Jestem kierowcą zawodowym i praktycznie ciągle w rozjazdach. Normalne jedzenie mogę zjeść kilka dni w tygodniu. Jak jestem w pracy to albo kebab albo pizza. Do tego często MC DONALD. Mogę wpieprzać dużą ilość fast foodów a i tak nie przytyję. Mogę jeść słodycze, chipsy - nic to nie daje. Ostatnio trochę poczytałem i staram się codziennie pić napoje proteinowe, do tego jem owoce suszone, pistacje, banany. Plus jest taki że waga nie spada ale niestety nie idzie do góry:) Dodam jeszcze, że piję dużo napojów gazowanych (niestety zwykłą wodą nie potrafię się napić). Robiłem badania na tarczycę, cukrzycę - wszystko w normie. Z góry dzięki za rady :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Baca1980 napisał(a):

Tylko że bez regularnych treningów siłowych. To nadmiar kalorii pójdzie w tkankę tłuszczową. Masz czas na 3-4 treningi w tygodniu. Jeśli odpowiedz brzmi nie. To dać sobie spokój i cieszyć się dotychczasowym życiem :).

2 treningi nie wystarczą? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, billy84 napisał(a):

Jestem kierowcą zawodowym i praktycznie ciągle w rozjazdach.

Daj sobie spokój z robieniem masy, bo tak jak @Baca1980wspomniał - wyje...IE Ci bebech. Wiem po sobie.

W dodatku piszesz o fast foodach i napojach gazowanych ( nooo chyba, że bez cukru).🤦

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie