Waflo Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czytając o Giulii w komentarzach aż złosć kipi od tzw. germanofili.Rozchodzi się o to że Alfa tym modelem sporo namiesza i zabierze klientów marek niemieckich.Nie każdy wie że ta Alfa - zwykły sedan pobiła na Nurburgringu topowe modele innych producentów (w tym: Laborghini Murcielago, Audi R4, Mercedesa coupe AMG. Mercedesa SLR McLaren). Co jest niezłą sensacją, bo do tej pory zostawała w tyle silnikowo jak i stylistycznie.Dziś Alfa odradza się na nowo i muszę przyznać ze włosi pokazali klase.Chyba czas rozejrzeć sie za jakąś Alfą 159 ps. filmik to fake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Prawda jest taka, że alfa romeo, to jeden z nielicznych koncernów samochodów, gdzie najpierw zaczynali w wyścigach a potem dopiero zaczęli produkować auta dla mas. Alfa to alfa- jest jak kobieta i ma swe humory, lecz jeśli wiesz jak z nią postępować, to daje Ci mnóstwo przyjemności. Dwa minusy współczesnej alfy to:1. Sposób składania. Jest dosyć niedbały, stad problemy z elektroniką.2. Przejęcie przez fiata i wsadzenie tam własnych, nieudanych konstrukcji silnikowych. Za to alfa pokutuje w wyobrażeniu jako auto, które ładnie prezentuje się jedynie w garażu. Co do 159- moim skromnym zdaniem najrozsądniejsza to wersja 1,8 benzyna. Równowaga pomiedzy spalaniem, codziennym użytkowaniem, trwałością i osiągami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser48 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Miałem 159 służbowo przez jakiś czas (120tys.). Zawias plus silnik 1.8 Tbi rewelacja, niestety trzeszczało wszystko w środku jak w Fiacie. Przy moim stylu jazdy co 20tys. do wymiany okładziny hamulcowe, co 40tys. tarcze. Po 60 tys. remont zawieszenia za dość poważne pieniądze - nie pamiętam kwoty dokładnie bo leasing płacił ale coś koło 5k PLN z przeglądem. Prywatnie bym nie kupił ze względu na koszta. Dla porównania powiem, że po tej Alfie miałem Skodę Octavię VRS i tam pierwsze klocki były do wymiany po 80tys., tarcze poszły po 160tys. Reszta aż do 200tys. bezawaryjnie łącznie z DSG. Alfa to piękne auto, żeby tylko było robione w Niemczech albo Japonii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 I jak DSG się sprawowała, faktycznie taka szybka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser48 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dobrze się sprawowała jak na automat. W mieście albo spod świateł rewelka. Ja jednak w manualu zmieniam szybciej. Można się na łopatki przerzucić w razie co ale to nadal nie to samo. Ja miałem wersje 6cio biegowa, później zaczęli 7ki montować i podobno lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulus Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dobrze się sprawowała jak na automat. W mieście albo spod świateł rewelka. Ja jednak w manualu zmieniam szybciej. Można się na łopatki przerzucić w razie co ale to nadal nie to samo. Ja miałem wersje 6cio biegowa, później zaczęli 7ki montować i podobno lepiej.Hmm. Smiem watpic, ze mozna zmieniac manualnie biegi szybciej niz sprawna skrzynia dwusprzeglowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Alfy mają w sobie duszę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser48 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Hmm. Smiem watpic, ze mozna zmieniac manualnie biegi szybciej niz sprawna skrzynia dwusprzeglowa. Możesz. Ja to empirycznie stwierdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Hmm. Smiem watpic, ze mozna zmieniac manualnie biegi szybciej niz sprawna skrzynia dwusprzeglowa. Dobrze śmiesz wątpić. Skrzynia dwusprzęgłowa wierząc zapewnieniom VW potrzebuje około 0,49 s. na zmianę przełożenia. Nawet kierowcy F! nie potrafią tak szybko, gdyż trzeba połączyć pracę odpuszczenie gazu-sprzęgło-zmiana biegu-sprzęgło-gaz. Myślę, że Ryśkowi (mogę się mylić) chodziło raczej o szybsze rozpędzenie samochodu. Poznał auto, zakres "właściwych" obrotów w odniesieniu do momentu (decyduje o przyśpieszeniu) i tu miał przewagę nad automatem, gdyż ten musi pozliczać wszystkie dane z czujników samochodu. Dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź? Fakt, skrzynia DSG oraz 7-gtronic mercedesa są podobno najlepsze w swoich klasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dobrze śmiesz wątpić. Skrzynia dwusprzęgłowa wierząc zapewnieniom VW potrzebuje około 0,49 s. na zmianę przełożenia. Nawet kierowcy F! nie potrafią tak szybko, gdyż trzeba połączyć pracę odpuszczenie gazu-sprzęgło-zmiana biegu-sprzęgło-gaz. Myślę, że Ryśkowi (mogę się mylić) chodziło raczej o szybsze rozpędzenie samochodu. Poznał auto, zakres "właściwych" obrotów w odniesieniu do momentu (decyduje o przyśpieszeniu) i tu miał przewagę nad automatem, gdyż ten musi pozliczać wszystkie dane z czujników samochodu. Dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź? Fakt, skrzynia DSG oraz 7-gtronic mercedesa są podobno najlepsze w swoich klasach.Puszczasz gaz przy czerwonym polu i wpierdalasz bieg (tylko żebyś wajchą nie wybił tylniej szyby ) myślę że 0.49s jest do pobicia.Do tego przydałby się jakiś dobry short-shifter http://allegro.pl/short-shifter-e36-m3-e-36-drift-tuning-i5647323960.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser48 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Panowie ja jeździłem tym autem i mam w doopie co podaje VW, chyba że Skoda ma jakąś inną wersję. Skrzynia wcale nie jest aż tak inteligentna jak to podają a po drugie to "szybko" bieg się zmienia bez sprzęgła Wygoda jest nie powiem, miasto, szybki start spod świateł - możesz śmiało przez komcię z dziewczyną gadać bo wolna ręka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Za pośrednictwem skrzyni manualnej kierowca łączy się z samochodem na poziomie duchowymwąs też daje +20 do szybkości ja właśnie taki zapuszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Puszczasz gaz przy czerwonym polu i wpierdalasz bieg (tylko żebyś wajchą nie wybił tylniej szyby ) myślę że 0.49s jest do pobicia.Do tego przydałby się jakiś dobry short-shifter http://allegro.pl/short-shifter-e36-m3-e-36-drift-tuning-i5647323960.html Czerwone pole wcale nie oznacza, że to najlepszy zakres. Ono określa tylko i wyłącznie zakres obrotów, powyżej których może nastąpić zniszczenie silnika spowodowane nadmiernymi przeciążeniami np. korbowodu. Zauważ, że np. w F1 startują od zera. Słyszysz jak silniki ruszają z "dolnych" dla danego silnika obrotów. Takie filmy jak "Szybcy i Wściekli" nie mają wiele wspólnego z prawdą, bo w ten sposób co podałeś to albo zerwałeś przyczepność, albo spaliłeś sprzęgło albo zniszczyłeś skrzynie a przy odrobinie szczęścia to może korbowód wypadł bokiem Panowie ja jeździłem tym autem i mam w doopie co podaje VW, chyba że Skoda ma jakąś inną wersję. Skrzynia wcale nie jest aż tak inteligentna jak to podają a po drugie to "szybko" bieg się zmienia bez sprzęgła Wygoda jest nie powiem, miasto, szybki start spod świateł - możesz śmiało przez komcię z dziewczyną gadać bo wolna ręka Prawda jest taka, że jeżeli chodzi o samo przesunięcie zębatek w skrzyni biegów to skrzynie DSG są najszybsze. Nie ma szybszej na tą chwilę, bądź nie jest mi znana lepsza. Masz rację Rysiek co do zmiany bez sprzęgła. Ale to jest wyższa szkoła jazdy- trzeba poznać skrzynię, obroty silnika by umieć zmienić "bez zgrzytu". Co do miasta- fakt, automat bije manual. Natomiast na kręte drogi, zwłaszcza górskie nie masz jak manualna i władza nad momentem i obrotami. Wtedy faktycznie można wykorzystywać pełne możliwości jakie daje auto. Plus tylny napęd i już cieknie mi po nogawce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 @Arox układ korbowo tłokowy najczęściej poddaje się na niskich obrotach kiedy to podany jest wysoki moment obrotowy, silniki lubią wysokie obroty, tylko muszą mieć smarowanie. Chyba nie myślisz że startuję od 0km/h wbijając bieg bez sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Przyznaję się, nie mogłem sobie odpuścić w tej kwestii. To było silniejsze. ode mnie, ale nie pomyślałem tak o Tobie. Po prostu jedno z nielicznych poletek, co do których mam pewną wiedzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Alfa Romeo GuliaDane techniczne Segment D Typy nadwozia 4-drzwiowy sedan Silniki Benzynowe:V6 3.0 TwinTurbo 510 KM Skrzynia biegów 6-biegowa manualna8-biegowa automatyczna Rodzaj napędu tylnyAWD Masa własna 1530 kg Liczba miejsc 5 Czego chcieć więcej, ciekawe ile kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arox z lasu Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Koloru czerwonego z palety Alfy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser48 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czerwone pole wcale nie oznacza, że to najlepszy zakres. Ono określa tylko i wyłącznie zakres obrotów, powyżej których może nastąpić zniszczenie silnika spowodowane nadmiernymi przeciążeniami np. korbowodu. Zauważ, że np. w F1 startują od zera. Słyszysz jak silniki ruszają z "dolnych" dla danego silnika obrotów. Takie filmy jak "Szybcy i Wściekli" nie mają wiele wspólnego z prawdą, bo w ten sposób co podałeś to albo zerwałeś przyczepność, albo spaliłeś sprzęgło albo zniszczyłeś skrzynie a przy odrobinie szczęścia to może korbowód wypadł bokiem Prawda jest taka, że jeżeli chodzi o samo przesunięcie zębatek w skrzyni biegów to skrzynie DSG są najszybsze. Nie ma szybszej na tą chwilę, bądź nie jest mi znana lepsza. Masz rację Rysiek co do zmiany bez sprzęgła. Ale to jest wyższa szkoła jazdy- trzeba poznać skrzynię, obroty silnika by umieć zmienić "bez zgrzytu". Co do miasta- fakt, automat bije manual. Natomiast na kręte drogi, zwłaszcza górskie nie masz jak manualna i władza nad momentem i obrotami. Wtedy faktycznie można wykorzystywać pełne możliwości jakie daje auto. Plus tylny napęd i już cieknie mi po nogawce Więc powiem Ci, że aktualnie ujeżdżam RWD i w manualu. W Bieszczadach na serpentynach nie ma lewara 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi