Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

marios27

Użytkownik
  • Zawartość

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

51 Świetna

O marios27

  • Tytuł
    Szeregowiec
  • Urodziny

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu
  1. Właśnie to jest najgorsze że nie mogę przejść obok tego obojętnie a co do nagrywania to robiłem tak, zgłaszałem pokazywałem ale co? Przyjeżdżali, on grzeczniutki a po ich odjeździe dalej ta sama akcja. Cwaniak z niego jest i mimo materiałów Policja nic nie zrobi ale jak się tragedia stanie to oczywiście powiedzą że zrobili wszystko to co mogli i nie mają sobie nic do zarzucenia
  2. Staram się właśnie tak robić i reaguje gdy tylko próbuje coś od nas wyłudzić ale babcia to babcia i sama sobie z nim rady nie da
  3. I tak jestem oceniany negatywnie przez inne rodziny w tym moją chrzestną a mojego taty siostre bo oczywiście on jest biedny, pokrzywdzony i zagubiony, trzeba pomóc ale ile razy? To się dzieje od kilku lat i nic się nie zmienia! @Quo Vadis? tak jak napisałem wszystkiego próbowałem włącznie z tym i cały czas powtarzanie że gnębiona osoba musi to zrobić ale babcia ma miekkie serce bo to jej najmlodszy syn i jest od niego uzależniona. Nie płaci rachunków, nie dorzuca sie do kupna jedzenia a korzysta ile wlezie z babci zapasów. Wszystkich uważa za wrogów, przez alkohol ma mózg wyprany i nawet widzi jakieś zjawy a wszystko na oczach sąsiadów. Przez takie akcje wogóle nie pije, nic
  4. Próbowałem wszystkiego
  5. Siemano bracia Doradzcie coś, może będziecie mieli pomysły na rozwiązanie sprawy. Za siatką obok mieszka moja babcia z synem (alkoholikiem - raz chleje, na miesiac przestaje i dalej). Powód? Słaby psychicznie, zgnojony przez swoją byłą żonę (którą mimo to kocha wiem chore) i która po prostu doprowadziła go do tego stanu. Wyjebała go z mieszkania mimo że mogła mieszkać w domku jednorodzinnym ale..miałą za daleko do pracy. Jeszcze przed ślubem powiedziała że go załatwi i tak zrobiła krok po kroku z mistrzowską precyzją. Najpierw go wykorzystała a potem pogoniła i wzięła sobie innego gacha z którym teraz wychowuje swoje (jak i tego wujka) dzieci - córkę i syna. Za każdym razem scenariusz jest ten sam - najpierw chla bo ma kase, potem gnębi babcie wyzywa ją ubliża podnosi rękę. Do nas nawet nie próbuje bo ja jako jedyny z rodziny mimo że też robią wiele po prostu nie pierdole się w tańcu i parę razy wpierdol dostał, wiele razy wzywałem policje ale oczywiście przy nich święty aniołek by po ich odjezdzie zaczyna na nowo. Babcia mimo że na terapie chodziła żeby się ogarnąć (niestety synka za kraty nie wsadzi bo w końcu to jej syn i matczyne serce płacze) to nic w tym celu nie robi i nadzieje robi w modlitwie że się ogarnie. Mnie jedynie się boi i nawet nie próbuje zadzierać ale mam powoli tego dość że wymiar sprawiedliwości zamiast chronić takie osoby naraża ich na gorsze konsekwencje i mam dość że muszę ciągle reagować. Chciałem żeby została mu założona niebieska karta ale jedynie osoba gnębiona może się o nią starać czyli babcia a tutaj jak przeczytaliście temat jest rzeka bo na do niego sentymenty a on w stosunku do niej żadnych. Ktoś wie co zrobić?
  6. Gościu poszedł dowiedzieć się o co kobitki strajkują Jak został potraktowany? Zobaczcie sami. Był zagłuszany pokrywkami od garnków przez wieloryba, prowokowany, obrażany, nawet spisywany przez Policje. Naturalnie znalazł się białorycerz który nie wiem chyba między nogami ma cipkę bo broni tego cholerstwa jakby po manifie każda miała mu dać dupy .
  7. Braciak rodzony powiedział co i jak
  8. Raczej mało bo nie było organizowanych manifestacji, nagonki ze strony tv gazet i internetu więc przeszło to bez wielkiego echa bynajmniej u mnie jedynie mama sis i jedna znajoma złożyła życzenia a tak to nic. Z kolei u braciaka gostek 18 kobitom sam! kupił jakieś słodkości za bagatela 150zł a czy on coś dostał na dzień mężczyzny? Zgadnijcie? Od jednej flaszkę dostał a reszta go oalała
  9. Powiem ci że może i nie mam tyle doświadczenia co reszta braci to mimo prawie 28 lat na karku dzięki ich radom tak samo otworzyłem oczy co do kobitki z dzieckiem bo sam tez kiedyś myślałem że "nie ważne kto spłodził, ważne kto wychował" i prawie bym się wpierdzielił w taką relacje. Na szczęście dzięki Bogu do tego nie doszło bo zgotowałbym sobie piekło i zmarnował życie. Od tamtej pory nawet nie ma opcji u mnie bym zainteresował się dziewczyny z dzieckiem bo zawsze jego biologiczna matka będzie stawiała się przed Tobą dając ci do zrozumienia że dla niej jesteś tylko bankomatem a co dostanesz w zamian? Trochę sexu - nie warto. Jak wychowywać to tylko i wyłącznie swoje dziecko.
  10. hahahahahaahahaha jebłem ze śmiechu hahahahha
  11. Ja to dzisiaj tylko widziałem jak tłumy facetów z kwiaciarni, marketów wychodzili z kwiatkami z wielkim uśmiechem na ustach Tylko się śmiałem po nosem z takich akcji hahhaha a że mam urlop i trzeba było zakupy zrobić to na widok braku kwiatka czy cuś wzrok niektórych ludzi był po prostu zabójczy hahah a co do fb ojjj sporo było postów wrzuconych ale jakoś nie zwróciłem na nie uwagi
  12. Taa u nas w Warszawie organizowane są wiece, protesty z....patelniami, jakieś wiedzmy w metrze mają straszyć ludzi swoimi postulatami xD hahahha jak wcześniej o tym usłyszałem to jebłem ze śmiechu mówie wam Ja się pytam czego one chcą jeszcze? Powaga nie kumam tego hahaha. Nie dość że mają od groma praw o których my faceci możemy pomarzyć to jeszcze im mało Wyjaśnijcie mi to bracia http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sciana-furii-wiedzmy-w-metrze-strajk-kobiet-w-warszawie,225925.html
  13. Finał tego wszystkiego - siora się wyprowadziła a przed tym wczoraj oddała zdjęcia i nie dwa jak mówiła ale aż 14 Oczywiście rodzicom mówiła że chciała się pogodzić i chciała pierwsza rozmowę zacząć (od tamtej pory zero odezwu z mojej strony) ale mimo jej winy tego nie zrobiła a ja z natury zakapior po prostu wolałem z nią wogóle nie gadać i szczerze? Byłem szczęśliwy -może to chamskie ale nie brakowało mi tego i cieszyłem się ciszą Nawet jak coś do mnie mówiła nic zero całkowita olewka
  14. Miałem dokładnie tak samo z pewnym znajomym. Związał się z kobitką która miała dwójkę dzieci w tym chyba coś koło 3 miesięczne. Jakiż on szczęśliwy, rodzinka akceptuje oh i ah a na moje próby doprowadzenia go do otworzenia oczu reagował agresją hahahhaha więc odpuściłem. Nawet te najmłodsze dziecko wziął na siebie a teraz? Razem nie są a alimenty musi płacić xD i płakał że czemu mnie nie posłuchał, czemu taki głupi był, dał się omotać. Co najlepsze jeszcze chciał kasę pożyczać bo nie starczało mu na życie i wiem to chamskie ale nie dawałem tylko radziłem żeby sobie drugi etat znalazł. Sam sobie zgotował taki los a ja nie zamierzam być jego choć małą częścią.
  15. Wiesz u mnie też prawie do tego doszło ale przez te jej jęki kurwa do pokoju jej matka wpadła i awanturę zrobiła że gwałce jej córkę xD hahhaa