Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Turop

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    715
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Turop last won the day on August 12

Turop had the most liked content!

Community Reputation

614 Świetna

1 Follower

About Turop

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

729 profile views
  1. Pytał o taką, to chyba taka robi, ale bardziej sylwetkową 😂 Raczej nie. Tyle się dzieje u mnie, że taka sesja przy innych rzeczach, które w ostatnim czasie robiłem to taka wisnieńka na torcie. I budować swoje ego na podstawie paru zdjęć i fotografa, chyba nie o to mi z tym chodzi. Niby tak, też tak myślałem, ale po tych zdjęciach, które pokazał mi ten kolega, naprawdę spoko to wygląda. Dokładnie, gdybym miał do celów tindeowych tego później używać, zapewne zwróciło by się szybko jak już mamy tak przeliczać. Zobaczę co powie ten fotograf cały, zadzwoni to zobaczę jaki ma plan skubany.
  2. Nie wiem czy aż tak ciekawa haha, ale chciałem zobaczyć jak bym wyszedł na takiej sesji, jak to wygląda, poznam kogoś nowego, dla mnie super. Jeszcze gdyby wyszło coś ciekawego to już wogóle. A kij tam, najwyżej stracę 2 stówy.
  3. Nawet gdyby miało być na białym tle, za mniejszą kase i tyle by wyszło, myślę, że się zdecyduje, pokazywał mi zdjęcia ten kolega, to zajebiście powychodził na nich, robił na samym białym tle, takie zdjęcia portretowe. A o tinderze nie myślałem, ale kolejny argument haha.
  4. Tak tanio, bo mój ziomek jest jego trenerem personalnym i na jego się powołałem bo mi tak tłumaczył , mówił, że pomyśli co zrobić, ale sesja na dworze jakaś, że gdzieś pojedziemy sobie i coś zrobi fajnego, a sprawdzałem opinie to najlepsze studio w naszym mieście. Ale właśnie, nie wiedziałem jak to cenowo wychodzi u innych, a nie miałem czasu dzwonić. Jak dla mnie coś nowego, nowe przeżycia, doświadczenia, kontakty, a może się coś wrzuci na fejsika jak mi się spodoba, resztę wydrukuje z zdjęciami z moich eksxeców i pójdą na ścianę w salonie.
  5. Może i dobre podejście, wtedy o tym tak nie myślałem, teraz to już nie ma znaczenia, ale wiem, że jak są jakieś pierdolamenty o typach z pracy to coś jest na rzeczy.
  6. Identycznie reagowałem jak Ty, dopóki z nim nie zaczęła pisać, jak będzie chciała to i tak zrobi co uważa, u mnie od pierwszych wspominek do pisania z typem minęło półtorej roku. Tyle zbijałem, wkońcu poległem, bardziej trzeba się skupić wtedy na sobie, a nie myśleć co zrobić żeby o nim nie myślała.
  7. Bracia co myślicie o sesji u profesjonalnego fotografa? Dzwoniłem do jednego poleconego studia, mówił mi gościu, że za 200 stówki może mi zrobić pare dobrych zdjęć na gotowo. Ktoś z was robił kiedyś coś takiego? Myślę, że było by to ciekawe doświadczenie, ciekawi mnie jak by to wszystko wyszło, czy jestem w jakimś małym stopniu fotogenicznym i czy profesjonalista zrobił by ze mnie Chada na zdjeciach, wszak jestem wysoki, ale nie wiem czy pasuje na modela. PS nie zapisuje się do LBGT, kolega zrobił sobie takich parę zdjęć i naprawdę zajebiście to wyszło.
  8. @ZamaskowanyKarmazynMi tak opowiadała o jednym, jaki mądry, zaradny, wszystko naprawi przy maszynie, jeździ na koncerty, sra kadzidłem, jak beknie to motylki wylatują. Po czym okazało się, że jak był rozpad związku to przez niego , akurat z nim pisała. Coś Ci sugeruje wprost, tylko ciekawe co? Hmm.
  9. Może kółko atencyjne miała w swojej głowie, jako bardziej rozrośnięte od innych i dlatego tak wyszło haha
  10. Nie no przespałem się z tym, dopiero temat założyłem, bo nie wiedziałem czy nadinterpretuje coś znowu, dobra dzięki, nie robię już sam dramy 😛
  11. W sumie nawet lepsza opcja od mojej, szybsze uciecię tematu, i bez zbędnych pierdololo, ale nie chcialem wpsominać nic o eks
  12. Bardziej chodziło mi o to, żeby nie wdawać się w gadki o związkach jakie teraz my, czy relacjach z kimkolwiek, dlatego wybrałem opcję opowiedzenia co robię w życiu, taki dziwny uśmiech bez słowa odbicia mógł by dziwnie wyglądać 😛 Też mi się tak wydaje, ale wolałem się upewnić jak inni to widzą.
  13. W skali od 1 do 10, nagły przywływ emocji to maksymalnie 2.
  14. Wiem, wiem, ale gryzł bym się z tydzień z tymi zdjęciami i myślał czy dobrze zrobiłem bo znowu akcja z dupy , tak to wiem, że prawidłowa reakcja. Tej sytuacji z fryzjerki nie przytaczałem wcześniej, a była teraz okazja to się podzieliłem haha
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.