Skocz do zawartości

Dorabianie na studiach.


Atram

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem wszystkim.

 

Od tego roku zaczynam drugi kierunek studiów i pomyślałem, że mógłbym sobie dorobić, ale nie bardzo wiem jak :( Macie jakieś rady jaką pracę wybrać ? W jakim wymiarze godzinowym ?

Edytowane przez Atram
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Atram napisał:

Macie jakieś rady jaką pracę wybrać ? W jakim wymiarze godzinowym ?

Nie jestem studentem, ale z znajomych to robiło w MC, i tego podobnych sieciówkach, na ochronę też z otwartymi rękami przyjmują, mój kuzyn tak całe studia dorabiał na cieciówce, przyjmą Cię od strzała :) Chyba, że jesteś z tych, którzy mają inne wymagania co do pracy to nie wiem czym się możesz zająć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyglądało to tak, że 3 lata - licencjat, robiony był dziennie. Nie maiłem wtedy czasu na zarabianie. Kolejne dwa lata, to były studia zaoczne (mgr), i wówczas normalnie pracowałem na cały etat. Taki układ wydaje się być dobry, bo jednak wkracza się na rynek pracy odpowiednio wcześnie, i można ugruntować jakoś swoją pozycję. Chociaż nie każdy będzie mógł z tego skorzystać, bo są studia, które muszą być realizowane przez 5 lat, w zasadzie w pełnym wymiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zuckerfrei napisał:

@ZamaskowanyKarmazyn lecz tylko dla kolekcjonerów - nic wiecej. ?

 

Kolekcjonerzy lubią się huśtnąć na tamten świat.

Ty już lepiej się trzymaj kontenerów baletniczku.

 

Na studiach z tego co pamiętam, a długie to były lata, utrzymywały mnie kobiety, zwłaszcza jedna. A w zasadzie utrzymywał nas jej ojciec, tamte czasem miały pracę a jak nie to ich starzy.

Studenckie lata słabo pamiętam. Nudy.

 

Reasumując jak masz robić za ochronę w maku a dymać panienkę nie zastanawiaj się.

 

Edytowane przez wroński
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach