Bonzo Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 (edytowane) W dniu 12.06.2023 o 01:52, Tornado napisał(a): ....A 1300 tak sprytnie się zbierało po mieście. Kiedyś było jakoś fajniej. Wspominane przeze mnie Audi 100C3 z 1985 roku miało silnik NF (potem oznaczony jako AAR) o pojemności 2.3 litra i mocy 133 koni. Ten wóz był lekki i miał nisko położony moment obrotowy. I dlatego zrywał beret. Bo był lekki. Bo nie miał nic ponad to co było NAPRAWDĘ potrzebne. Natomiast w 1989 roku (a więc 34 lata temu) wyszło Audi 100 2.5TDi 2.5 litra, 120 koni, ponad 200 km/h i poniżej 10 sekund do setki. I bez mała półtora tysiąca kilometrów na zbiorniku. Motoryzacja osiagnęła swój szczyt w latach 90 ub wieku. Potem było tylko gorzej, co opisać można w artykule pod tytułem "Galopem w dół" Po 2000 roku samochody konstruowano już z nowoczesnego materiału czyli z gównolitu. Obecnie pojazdy produkowane są z pizdrygonu. PS: W 1963 roku Erich Waxenberger (jeden z konstruktorów Daimler-Benz) wstawił silnik M100 (od Mercedesa W100 - four of five dictators recommended it) - czyli 6.3-V8 do Mercedesa W109 Wtedy, czyli 60 lat temu ten wóz miał 6.5 sekundy do setki. Edytowane 13 Czerwca 2023 przez Bonzo 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi