Skocz do zawartości

Poznawanie/podryw nowych dziewczyn


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

 

Czytam wątki tego forum ostatnimi czasy, niektóre motywy nadal do mnie nie przemawiają ale może potem. Obecnie studiuję za granicą i przy browarku z brazylijczykami poruszyliśmy temat lasek. Żalił mi się jeden że Polki nie chcą się z nim lizać, co mnie trochę zdziwiło bo nasze dziewczyny słyną z czego innego, ale widocznie chłop ma trochę za dużo smalcu pod skórą, a nasze dziewczyny mają swoje minima. 

Generalnie motyw jednego ziomka jest jest taki żeby przy zagadywaniu do laski na dzień dobry się pytać czy ma chłopaka, tak aby nie tracić czasu w przypadku gdy się trzyma jakiegoś bolca. 

Przyznam że trochę mnie zaskoczył, sam staram się delikatnie temat wybadać przy pierwszym, drugim spotkaniu w sposób bardziej naturalny i jeśli wyczuwam dystans to sam kontakt wygaszam. Takie walenie prosto z mostu wydaje się desperackie i jeśli laska jest przyzwoitą 8,9/10 to się może speszyć niezależnie od statusu.

Czy to ma większy sens niż mi się wydaje? Jakie macie sposoby na efektywne poznawanie? 

 

Vincent: Avatar!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...wracajac przedwczoraj z Polski poznalem bardzo sympatyczna Hiszpanke ktora usiadla do mnie...Rozmowa zaczeła sie spontanicznie od głupiego szukania gniazdka pod siedzeniem :)

Okazalo sie że Lora zna kilka słow po Polsku, bywała w Warszawie i Poznaniu...

Rozmowa ok godziny, wymieniliśmy sie numerami i jestem z nia ustawiony za dwa tygodnie...

Uprzedzila mnie tylko przed przyjazdem, zebym uwazal na ich kolegow Hiszpanów, bo jestem obcy i beda sie patrzec spod byka...

Także widzisz, nie nastawialem sie na jakis bajer, podryw czy coś w tym stylu...

Wyszło tak jakby samo, bez spiny, naturalnie, spontanicznie :)