Skocz do zawartości

Nowy utwór T.Love: "Marsz" - realna ocena rzeczywistości czy nawoływanie do nienawiści?


seba33

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Aquaman napisał:

Swoją drogą dawno piosenki T.love nie słuchało się tak przyjemnie

 

Może i nie znam się za specjalnie na muzyce, ale wg mnie poziom wykonania, tekst oraz jakość klipu to żenada level: leśne dziadki i metr mułu.

Mieli dużo więcej lepszych kawałków - w sensie technicznym/muzycznym.

 

Treści 'utworu' pozostawię bez komentarza.

To czy aótoru jest kupiony, czy nie - tego nie wiem i jestem chwilowo za leniwy żeby to rzetelnie próbować sprawdzić, ale nie będę ukrywał, że za specjalnie to ich nigdy nie nie lubiłem.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, dr Mordechaj B'rzyt-wa napisał:

 

Może i nie znam się za specjalnie na muzyce, ale wg mnie poziom wykonania, tekst oraz jakość klipu to żenada level: leśne dziadki i metr mułu.

Mieli dużo więcej lepszych kawałków - w sensie technicznym/muzycznym.

 

No właśnie miałem na myśli porównanie z ostatnimi piosenkami to tej słucha się całkiem ok a to, że mieli dużo lepszych kawałków jest chyba oczywiste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Aquaman napisał:

No właśnie miałem na myśli porównanie z ostatnimi piosenkami to tej słucha się całkiem ok

Nie porównałeś tej piosenki z innymi utworami, więc nikt się nie będzie się bawił we wróżkę i próbował się domyśleć - więc nikt tak tego nie odbierze.

Na tym forum nie ma kobiet, poza sekcją 'Rezerwat' - piszę to dlatego, że 'domyślanie się', wymaganie 'domyślania się', lub kierowanie 'domyślaniem się' to typowe zachowanie Pań.

 

9 minut temu, Aquaman napisał:

a to, że mieli dużo lepszych kawałków jest chyba oczywiste

Nie. Nie jest oczywiste. Patrz wyżej.

 

Żeby było oczywiste - musisz to napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dr Mordechaj B'rzyt-wa napisał: