Skocz do zawartości

Dysonans poznawczy: stawiać dalej na rozwój, czy to już moje 5 minut?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Braci

 

Ostatnimi czasy niespecjalnie udzielałem się na Forum, ale kiedyś pisałem tutaj trochę o sobie i opisywałem swoją historię. W skrócie, to pochodzę z małej miejscowości, niczego mi nie brakowało ale chciałem czegoś więcej niż pracy w rolnictwie bądź pracy fizycznej, Dlatego, dużo się uczyłem, pracowałem i dosyć odciąłem się od ludzi. Typowo, jak to tutaj często się określa, "postawiłem na rozwój siebie". Obecnie mam pracę którą lubię i z hajsem jest OK, są perspektywy żeby było lepiej. Ćwiczę na siłowni od lat, ćwiczę z workiem bokserskim, jestem (tak też ludzie mi mówią) dobrze zbudowany, potrafię się ubrać, z twarzy według mnie wyglądam dobrze. Tylko - popadłem w pracoholizm i mam wyrzuty sumienia, gdy tylko zajmę się jakąś rozrywką. I właśnie teraz wróciłem ze spaceru, gdzie o tym wszystkim myślałem. Postanowiłem założyć temat (nie jestem pewien czy to odpowiedni dział), nawet nie oczekuję przede wszystkim konkretnych porad, ale hmm, może chciałem się wygadać? Wszak nie mam żadnego tak zaufanego znajomego, by mu o tym wszystkim powiedzieć. Może chciałem pisząc, uporządkować myśli?