Jump to content

krzy_siek

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

  • Donations

    8.00 PLN 

Community Reputation

295 Świetna

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1913 profile views
  1. Dokładnie tak, polecam filmik w temacie, dziś akurat oglądąłem: Tak. On też brak pewności siebie próbował nadrabiać sukcesami, gdy ich nie było, pewność siebie w dół. Ja bardzo lubię gdy kobieta słucha z zainsteresowaniem o moich pasjach, i próbuje w nich uczestniczyć, sam też się interesuję drugą osobą
  2. - drążek rozporowy, trzyma się już 1,5 roku bez problemu - rozkręcane hantle 2x10 kg, do nich mogę dokładać obciążenie, mam kilka talerzy po 5 kg, łącznie 70 kg obciążenia - gumy i taśmy oporowe, w tym upatrzone 'obiekty' w mieszkaniu tak by móc je zaczepić na różnych wysokościach i odległościach - mieć różny kąt siły i różną jej wartość - taborety wzmacniane gwoździami i deska, z których mogę w pół minuty zrobić elegancką ławeczkę do wyciskania - poziomą, skośną - zależy jak ustawię. A na deskę kładę taśmę oporową - lepszy komfort, nie ślizgam się - grube kije po szczotce,
  3. Często na Forum spotykam się z opisem sytuacji, gdzie kobieta po zawarciu małżeństwa, lub po dłuższym czasie związku, stała się gburowata, złośliwa, straciła życiową energię itd. Tłumaczone jest to tzw. "wersją demo". Myślę, że ta wersja demo faktycznie najczęściej jest powodem, ale też czasem to mężczyzna ma taki wpływ na kobietę. Mój znajomy, bardzo inteligentny i wykształcony człowiek, krytykował swoją kobietę za zainteresowania pierdołami, za ekscytowanie się rzeczami małej wagi. I właśnie po czasie stała się ona taka, jak opisałem na początku wypowiedzi. Myśle że trzeba kobiecie pozwolić
  4. Spróbuj wyregulować jak najlepiej wszystkie 'naturalne' kwestie, leki moim zdaniem tylko maskują niedociągnięcia w prowadzeniu siebie: - nie jedz 2 godziny przed spaniem, nie pij czarnej herbaty i kawy 8 godzin przez spaniem - przewietrz pokój, zadbaj by było idealnie ciemno (rolety zaciemniające), cicho (możesz użyć stopery), - przed spaniem zrób 3-4 minuty rozciągania, pospinane mięśnie pogarszają jakość snu - nie używaj dużej ilości lamp/świateł 2-3 godziny przed spaniem, a najlepiej to godzinę przed spaniem w ogóle nie siedź przed ekranem (od biedy, zainstaluj program F
  5. od 20:00. 5% wykrywane "przy okazji" gdy bada się do innego celu, zatem zapewne wtedy, gdy nie ma podejrzenia, że ojcem jest ktoś inny
  6. Już tyle razy określiłeś ją tutaj jako "super dziewczyna", że pewnie ucieszy się jak w końcu sprawdzi Twój telefon pod Twoją nieobecność xd
  7. Bez przesady: - Jak nie chcesz nic kupować, to bez żadnego sprzętu masz masę możliwości, pompki w różnych wersjach, podciąganie australijskie w oparciu o stół, przysiady bułgarskie, martwy ciąg na jednej nodze, hip thrust, wspięcia na palce, masa ćwiczeń na brzuch, na bok/tył barku/plecy wystarczy sznur zaczepić wyżej i można robić odwodzenia ... dalej nie wymieniam - w opcji niskobudżetowej to możesz kupić za kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych gumę lub taśmę oporową, do tego np. zestaw hantli rozkładanych 2x10kg (np. decathlon) to naprawdę nieduży wydatek, a na lata - spacer
  8. hmm... Ja jestem od ponad 3 lat. Dieta keto jest restrykcyjna, nie słuchaj gości którzy chcąc "ją" sprzedać (a dokładniej produkty z nią związane) próbują przekonywać, że tak nie jest. Tutaj nie wchodzi zbytnio w grę "nie jem mega czysto" bo Cię po prostu wybije z ketozy, i może być tak że cyklicznie będziesz w nią wchodził/wychodził, co będzie się wiązało ze słabym samopoczuciem. Spróbuj przez 2 tygodnie jeść restrykcyjnie, produkty typu wywary z golonki, kości wołowych, jajka, boczek, karkówka, smalec, awokado, szpinak, seler naciowy - i nic poza tym, dobierz tylko odpowiednio
  9. Wg mnie warto, to jest generalnie 'głównonurtowy' kanał rozrywkowy, spodziewałem się kukoldowego feminizmu, ale rzetelnie przedstawiony został obraz, w tym statystki dotyczące depresji, samobójstw, wypadków w pracy, dyskryminiacji, była mowa o konwenansach, trochę feminiźmie, czemu mężczyźni zarabiają więcej, czego się od nich oczekuje itd.
  10. - dieta ketogeniczna - zmiana trybu dnia - chodzę spać wcześniej, wstaje wcześniej - stały harmonogram dnia - nie jem 3 godziny przed spaniem. To naprawdę pomaga osiągnąć głęboki sen. A jeśli ktoś z was ma smartwatcha to porównajcie czas głębokiego snu gdy zjecie przed snem i gdy nie zjecie. - program FLux na kompa - rano po przebudzeniu patrzę przez okno np. myjąc zęby, aby rozbudzić się naturalnym światłem
  11. Tego ja jednak unikam. Chyba, że chodzi o jakieś ogólne spotkania, konferencje itd. gdzie można poznać kobiety bezpośrednio z moim środowiskiem zawodowym nie związane
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.