Skocz do zawartości

Problem z pracą.


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po studiach i technikum informatycznym. Zaraz po studiach pracowałem niecały rok w budżetówce jako informatyk (była to mało płatna praca, gdzie informatyki było może z 10%, reszta to papierologia i inne tego typu g**oprace, do tego toksyczny przełożony więc złożyłem wypowiedzenie.

 

Zaraz po tym poszedłem do dużego hotelu, gdzie pracowałem jako technik informatyk - tam była super praca! Dobre zarobki, blisko, miła atmosfera.... ale firma miała problemy finansowe i nie przedłużyli mi umowy o pracę. Od 2 lat szukam pracy w dziale IT, ale niestety w moim regionie nie ma żadnej roboty w tej branży. Była jedna robota, ale przyszła plandemia i szlak ją trafił ;/. Najbliższe duże miasto mam 100 km od siebie. Musiałbym się przeprowadzić, a ceny mieszkań teraz są straszne. Czy ktoś miał taką przerwę? Boję się, że im później, to nikt nie będzie mnie chciał przyjąć, bo pracodawcy chcą 20 latka z 30 letnim doświadczeniem... Ciągle czuje, że zaczynam "rdzewieć". Dodatkowo ta pandemia, mieszkanie na wsi, gdzie nikogo nie ma + zgnilizna za oknem od 2 miesięcy jest naprawdę depresyjne. Co byście doradzili? Czy warto się przeprowadzić? Czy jeszcze poczekać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekać chyba nie ma co, z tego co rozumiem nie masz nic do stracenia. Końca cyrku z wirusem też nie widać więc potencjalnie odkładasz szukanie pracy w swojej branży na "nigdy". Spójrz na pracuj czy inną stronę z ofertami i zobacz czy jest coś co Cię interesuje w tym mieście.

I jak IT to może coś zdalnie by się udało ogarnąć, choć jak jesteś takim IT z krwi i kości co ogarnia cały sprzęt w firmie to może być z tym trudniej.

 

15 minut temu, Mgławica_Oriona napisał:

ceny mieszkań teraz są straszne