Jump to content

Kangur Z Austrii

Użytkownik
  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

  • Donations

    0.00 PLN 

Community Reputation

252 Świetna

1 Follower

About Kangur Z Austrii

  • Rank
    Starszy Szeregowiec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1,012 profile views
  1. Tutaj zostaje chyba tylko polecić książkę dr Glovera No more mr nice guy, i to nawet możesz rzucić na nią okiem jeśli wcale nie czujesz się miły i sympatyczny. W polskiej wersji jest do znalezienia na chomiku. Ale biorąc pod uwagę, że: To pewnie i ją czytałeś. Cały czas uzależnienia wchodzą w grę? Czasami odstawienie niektórych substancji np. alkoholu powoduje dosyć szybką poprawę nastroju
  2. Wiesz ile te panele generują prądu? Czy to pozostałe 90% pokryje zapotrzebowanie kart na energię? Skąd wiesz, że zużywanie 10%? Masz pomiary z każdej pory roku? Rynek kryptowalut jest cały czas rynkiem na którym króluje spekulacja, zmienność jest ogromna w porównaniu do innych aktywów. Jak sam zauważyłeś ostatnio było załamanie, nie wiemy kiedy się ono zakończy, rentowność może być nawet niższa w najbliższym czasie. Jaki masz horyzont inwestycji? BTC ma co ok. 4 lata halving czyli premia za wydobywanie w 2024 zostanie zmniejszona o połowę, masz świadomość takich mechanizmów
  3. @ManOfGod myślałeś też może żeby zamiast skupiać się na wynikach wizualnych skupić się na wynikach sportowych? Przykładowo chcę podnosić 2x swoją masę ciała w martwym ciągu, 1.5x w przysiadzie, 1.3x w wyciskaniu leżąc. Chodzi mi aby zadziałała logika, że aby wyglądać na silnego(wysportowanego) trzeba być po prostu silnym(wysportowanym). I dążyć to takich łatwo mierzalnych efektów, a odpowiedni wygląd sylwetki przyjdzie przy okazji. Co do poziomu tłuszczu, poziom jest w normie choć na pewno można trochę zejść w dół jeśli bardzo zależy Ci na efektach wizualnych. Natomiast byłbym sceptyczny
  4. Jak długo i co trenujesz? Co rozumiesz przez słowo "klasyczne"? Jesteś w stanie określić swój poziom tkanki tłuszczowej? Sam jestem chyba książkowym przykładem ektomorfika, zaczynałem od wagi niewiele ponad 60kg więc możesz sobie wyobrazić co oznacza wyglądać "bardzo szczupło" Jak miałbym podawać dokładny przedział to bym szedł w jakieś 75-85kg, ale waga to tylko jeden element i nie jest on w pełni miarodajny w przypadku osób aktywnych. "Sportowa sylwetka" to bardzo szerokie pojęcie. Spójrz na skoczków narciarskich, kolarzy, pływaków, piłkarzy, trójboistów. Wszyscy on
  5. Waga to jedno, istotna jest też kompozycja składu ciała. Sam osobiście kierowałbym się poziomem tłuszczu i celowałbym żeby zejść do przynajmniej 15% a najlepiej to jeszcze mniej. Też istotne jest jaką aktywność najczęściej wykonujesz. Jeśli chcesz podnosić duże ciężary to będziesz musiał trzymać większą masę ciała, jeśli jednak skupiasz się na aktywnościach, które wymagają zwiności, szybkości to trzeba trzymać nieco niższą masę. Zwróć też uwagę na swoje uwarunkowania genetyczne, niektórzy mają tendencje do bycia większymi, inni mniejszymi, genetyki nie przeskoczysz jeśli ćwiczysz ama
  6. Tak zgadza się, jedno i drugie zawiera cukry proste, ale owoce mają pełno błonnika przez co nie jest on tak szybko przyswajany jak w przypadku słodyczy, które w większości składają się z cukrów i tłuszczów, dlatego też po zjedzeniu jabłek nie mamy chwilowej zwyżki energii i późniejszego spadku, a w przypadku słodyczy już taką sytuację mamy. Po drugie, aby dostarczyć taką samą ilość cukru z owoców musimy zjeść ich znacznie więcej niż słodyczy. Jedynie zwracałbym uwagę na suszone owoce bo one są często dosładzane. Ogólnie uważam, że patrzenie na dany produkt wyłącznie przez pryzmat j
  7. Wszyscy piszą o wadze, bo odchudzanie to najczęstszy powód odstawienia cukru, ale przyczyny mogą być inne, np. takie jak napisałeś albo nie wiem, naprawa uzębienia. Jak ma się duże zapotrzebowanie energetyczne to taki wyskok raz na kwartał albo nawet częściej nie spowoduje raczej żadnych długofalowych zmian typu przytycie. Oczywiście, że wiemy, z reguły im coś jest bardziej przetworzone tym bardziej niezdrowe. Ale nie można też wpadać w paranoję czytając skład, każdy związek chemiczny ma swoją mądrą nazwę albo kod E, który brzmi groźnie, a później się okazuje, że
  8. A coś w banku? Albo coś w jakiejś firmie przy rozliczeniach? Przynajmniej tak mi się kojarzy, że takie zajęcia były popularne wśród absolwentów ekonomii, których znam. Można też połączyć wiedzę ekonomiczną z programowaniem i np. jakąś analizą danych się zajmować tylko to jest dłuższa perspektywa i wymagałoby trochę pracy, być może jakieś kursy albo studia podyplomowe byłyby pomocne.
  9. Ketchup ma akurat sporo cukru w sobie, z tego co kojarzę to tak między 20-30%. Czasami to się można zdziwić do jakich rzeczy jest dodawany cukier więc trzeba rzucać okiem na etykiety. Waga to jedno, ona może stać w miejscu, a zmienić się może kompozycja składu ciała. Mogą być też inne efekty jak np. poprawa wyglądu skóry. Niemniej sam też nie jestem ortodoksyjnym antycukrowcem, sądzę, że sama eliminacja słodyczy już robi dużo dobrego.
  10. Sądzę, że Liptonowi chodziło o doświadczenie życia studenckiego. W gruncie rzeczy znajomości zawarte na roku mogą się tam jakoś przełożyć na dalszą karierę bo większoć osób z kierunku będzie obracać się w jednej branży albo w bardzo blisko spokrewnionych branżach. Inną kwestią jest, że większość dziennie studiujących nie wykorzystuje chociaż 10% tych wszystkich możliwości Nie sądzę. Posiadanie dyplomou jest istotne jeśli chcesz wejść do jakiejś branży, a nie masz praktyki(abstrahuję od zawodu typu lekarz gdzie wykształcenie jest wymagane). Jeśli jakoś udało się nabrać praktyki t
  11. Jak wygląda sytuacja z fizycznym samopoczuciem? Jesteś wyspany czy cały czas zmęczony? Podejrzewasz może jakieś niedobory u siebie? Nadużywasz może czegoś? Chodzi mi o to, że jak twoje ciało źle funkcjonuje to mózg też będzie źle funkcjonował(np. będziesz zlękniony). Naprawa tych rzeczy zapewne nie spowoduje, że wszystko będzie idealnie, ale może być to pierwszy impuls żeby cokolwiek się poprawiło.
  12. Tak, samodyscyplina z czasem się osłabia, ale czasem nie ma możliwości zmian w swoim środowisku tak jak propnuje autor książki. Ja bym szedł w łączenie obu tych elementów. Bo podczas wakacji i choroby nasza siła woli się osłabia, może dlatego? Dobra, nie zbaczajmy z głównego tematu wątku.
  13. Skończyłem ją czytać jakiś tydzień temu. Teraz wypadałoby włączyć przedstawione praktyki do rozkładu dnia i sprawdzić co się stanie. Ogólnie myślałem, że test TWOT lepiej mi pójdzie, a wyszło 16 sekund 😕 Czujemy się dobrze bo mamy złudzenie, że robimy jakiś ogromny krok w dobrym kierunku, a przeczytanie książki do malutki kroczek. Sądzę, że żadna przypominajka nie jest potrzebna, potrzeba trochę samozaparcia. Ja mam takie wrażenie, że wprowadzanie(nie wspominając o eliminacji/zmianie) nawyków to sinusoida, raz jest lepiej, raz gorzej. Ważne żeby z czasem te gorsz
  14. Przysiad i martwy ciąg cały czas robiłem na standardowym rozstawie nóg. Zmodyfikowałem plan tak żeby przyatakować to co mogło zostać trochę pominięte w moim poprzednim planie, za jakieś pół roku sprawdzę czy moja teoria z przywodzicielami i nie tylko jest prawdziwa i czy da to wszystko jakiś progres w głównych bojach. No to robię, ale jakoś nigdy mi to z marszu tak nie wyszło. Mam takie wrażenie, że: Swinga nie potrafię póki co dobrze zrobić, tutaj się dopatruję problemu. Z wyskoku mi wychodzi ale to drążek musi być wtedy dosyć nisko 😕 . Ale póki co nie skupiam się na t
  15. @krzy_siek A co z przywodzicielami? W ostatnim czasie dołączyłem do treningu przysiady kozackie, wykroki boczne i deskę kopenhaską bo wydaje mi się, że zaniedbałem te mięśnie... Tego się od razu domyśliłem Jeśli dobrze kojarzę to wszyscy, których znam i izolowali przedramiona unikali podciągnięć dlatego byłem zawsze sceptycznie do takich ćwiczeń nastawiony bo ja robiłem dużo podciągania i wyciskań i się samo robiło, nawet się nad tym nie zastanawiałem. Też mam chude nadgarstki, ale nie widzę żeby ta partia odstawa względem innych, ale może mamy trochę inaczej prz
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.