Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Duchowy

Przywitanie

1 post w tym temacie

Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez Mr. Artysta
      Witam, wszystkich drogich Braci Samców!!!
      W końcu postanowiłem założyć w tym cudnym miejscu konto, bo naszego brata Marka słucham już od dłuższego czasu.

Pozdrawiam
    • Przez djkero
      Witam, 

mam 22 lata i trafiłem na forum poprzez audycje Radio Samiec na YouTube. Jestem tutaj, bo chcę się czegoś dowiedzieć o "życiu"  No nic zaloguję się i zobaczę co się dalej wydarzy XDDD
    • Przez Piromaniak
      Witam was wszystkich nazywam się Artur pierwszy raz piszę na jakimkolwiek forum.  Krótko mówiąc mam 22 studiuję i pracuję mam problem z samooceną i pewnością siebie (w wolnym czasie nerd siedzący w domu grający w gry komputerowe i sklejający figurki do bitewniaków  a wychodzący codziennie na yogę ) . Jeśli chodzi o związki brak jakichkolwiek bliższych relacji z kobietami, większość tfu prawie wszystkie jakie natrafiłem używała mnie jako narzędzia na zasadzie dla mnie zrób wszystko ( a ja głupi to robiłem) ale w drugą stronę to nic zero jakiegokolwiek spotkania umówienia się na randkę.  Przez ostatnie 3 lata cały czas myślałem ,że jest coś ze mną nie tak i nie wiedziałem co ale dzięki Markowi doznałem olśnienia ,że mam za miękkie serce do każdego.    Dziękuję Marku za kubeł zimnej wody a wam forumowicze ,że dajecie mi możliwość wkręcenia się w nową społeczność.
    • Przez Honest
      Chciałbym się przywitać, jestem Honest, mam 25 lat.

Na forum trafiłem przypadkiem poprzez wykop, link prowadził prosto do forum. Było to osiem miesięcy temu.
      Do szerszego zapoznania się z treścią skłoniły mnie trzy rzeczy: 
      - świeże rozstanie z dziewczyną po 7 latach związku