Skocz do zawartości

Witajcie Bracia!


qubba1982

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem Kuba lat 41 kierowca cysterny(16 lat za kółkiem). Na redpilla trafiłem dzięki przyjacielowi (za co jestem mu dozgonnie wdzięczny), a forum odkryłem grzebiąc w necie.

Krótko opisując siebie ja to (nie)miły facet dążący do zmiany siebie. Moja robiła ze mną do niedawna co tylko chciała taki ze mnie pantofel był (a tu nie dawno dowiedziałem się że jestem tyranem i despotą choć jej argumenty dlaczego były z dupy). Czas zmian nastąpił gdy zacząłem leczyć się na cukrzycę (dieta, ćwiczenia w ciągu trzech miesięcy zrzuciłem 15kg a i umysł zaczął pracować poprawnie). Przestałem godzić się na życie w szambie którym zacząłem się topić i chce być normalnym facetem który stawia swoje warunki. Dzięki tej wiedzy zacząłem odnajdować siebie. Bądźcie silni Bracia!

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, qubba1982 napisał(a):

tylko pytanie jak długo jeszcze

Spokojnie z tymi deklaracjami ;) Mając wiedzę i trzymając ramę możesz wzbudzić u partnerki należyty szacunek i wasza relacja może wskoczyć na poziom wyżej z korzyścią dla obu stron, czego Wam życzę. 

12 godzin temu, qubba1982 napisał(a):

Moja robiła ze mną do niedawna co tylko chciała taki ze mnie pantofel

I właśnie Twoja zmiana na początku u niej może wprowadzić error, błąd 404 i zwieszenia systemu, ale jeśli zaczniesz prowadzić ten związek, to w jej oczach może się coś zmieni. Pantofel (którym też byłem w jakimś stopniu kiedyś) nie jest atrakcyjny, kobieta potrzebuje pewnego siebie gościa, który potrafi też jej wskazać drogę. Nie rób tylko nic pochopnie, pamiętaj że zachowanie musi być spójne z tym to czujesz, z całą twoją osobą.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

12 godzin temu, qubba1982 napisał(a):