rx1991 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Otóż jako zagożały kinomaniak, wpadłem na pomysł aby, przedstawić swoją małą listę filmów, które, pod różnymi względami dały mi do myślenia na temat życia i świata który nas otacza.Tak więc oto moja lista top 5 filmów, które obejrzałem w ostatnim półroczu:1) "Yes man" - "Jestem na tak"2) "Intouchables" - "Nietykalni"3) "Forrest Gump"4) "Fight Club"5) "Crazy, stupid love" Czekam na wasze propozycje filmów, które nie są stratą czasu i polecacie oglądnąć w wonlym czasie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dr Caligari Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Otóż jako zagożały kinomaniak, wpadłem na pomysł aby, przedstawić swoją małą listę filmów, które, pod różnymi względami dały mi do myślenia na temat życia i świata który nas otacza.Tak więc oto moja lista top 5 filmów, które obejrzałem w ostatnim półroczu:1) "Yes man" - "Jestem na tak"2) "Intouchables" - "Nietykalni"3) "Forrest Gump"4) "Fight Club"5) "Crazy, stupid love" Czekam na wasze propozycje filmów, które nie są stratą czasu i polecacie oglądnąć w wonlym czasie.Jeżeli w ramach filmów mieszczą się również seriale, to gorąco polecam:1) "House Of Cards",- jak zawsze rewelacyjny Kevin Spacey, dwa sezony serialu obejrzałem w jeden weekend. Po wybuchu afery podsłuchowej w Polsce i wycieku taśm, wzruszyłem tylko ramionami, bo tak się robi politykę,2) "Masters of Sex" - serial opowiada o ginekologu i jego asystentce, którzy jako pierwsi na świecie zaczęli prowadzić w latach 50-tych w USA kliniczne badania nad ludzką seksualnością. Świetny scenariusz, wspaniale aktorstwo i przepiękna główna bohatarka, Ponadto, oczywiście seria "Matrix", z naciskiem na pierwszą część. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VerminatorX Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 1.Fight Club2.Big Lebowski - ten film jest dla mnie wyjątkowy. Idealne dawki humoru i smutku. Na scenach humorystycznych miałem szczery ubaw, a w smutnych momentach szczerze się wzruszałem. rzadko którym filmom udaje się uzyskać takie dobre połączenie.3.Le Magnifique z Jean Paulem Belmondo - chciałbym przeczytać te sensacyjniaki autorstwa głównego bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baster Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Fight Club,Uklad Zamkniety,Zlo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Molu Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Le grand bleu 10/10 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Legends of the Fall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 'żandarmy' z Louis de Funès, właśnie jeden leci na jedynce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimi Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Filmy mistrza Smarzowskiego: "Wesele", "Dom zły", "Róża", "Drogówka" jeszcze nie obejrzałem tylko "Pod mocnym aniołem"."Dom zły" zmroził mnie do kości."Róża" to poza scenariuszem świetna gra aktorów."Wesele" - pokazuje współczesne polactwo. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajacek Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Oprócz wspomnianych przez kolegów dorzuciłbym: "Fakty i akty" - jak produkuje sie wojnę na potrzebę chwili "Oni żyją" - obudź sie, przejrzyj na oczy "Idiokracja" - niedaleka przyszłość ludzkości. Na początku filmu świetnie wytłumaczony sukces reprodukcyjny debili "Wystarczy być" - jak kretyn został prezydentem USA. Pamiętam, że leciał w nocy w TVP, jak wałęsa został prezydentem. Taki amerykański Dyzma Ostatnio oglądałem film, który mnie zaskoczył. Opisany jest jako komedia romantyczna i spodziewałem się kolejnego gniotu, a tu wielkie zaskoczenie. Obraz pokazuje jak ważna jest męska przyjaźń. http://www.cda.pl/video/8951883/Stary-kocham-cie-online-2009-Lektor-PL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Jesli interesuje was metoda podrywu i tak dalej polecam film Hitch z Willem Smithem ...To taka komedia ale zajebista i uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 http://www.kinoman.tv/film/transcendencja-3 nawet fajny, nie powiem, polecam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleanor Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 http://www.kinoman.tv/film/transcendencja-3 nawet fajny, nie powiem, polecam.Oglądałam, ciekawy:)a oglądałeś: http://www.cda.pl/video/1433984a/Niezgodna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Nie, bo sam tytuł mnie odpycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleanor Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Nie, bo sam tytuł mnie odpycha Haha, dlaczego od razu odpycha...) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser10 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Krótko i na temat: 1. Spaleni Słońcem (Утомлённые солнцем) (1994)2. Czekista (Чекист) (1992)3. Ćma (1980)4. Zaklęte Rewiry (1975)5. Układ Zamknięty (2013) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikaczu Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 życie sexualne ziemian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleanor Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Sucker Punch, Black Swan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iwona Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Po obejrzeniu Transcendencji na myśl przyszły mi tzw. chemtrails. Co tak naprawdę spada z tych smug? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 http://www.filmweb.pl/film/Polowanie-2012-640318 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Bardzo fajny, wczoraj obejrzałem - http://www.kinoman.tv/film/na-skraju-jutra-1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleanor Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Zgadza się, oglądałam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 http://zalukaj.tv/zalukaj-film/8018/chlopiec_a_boy_a_2007_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleanor Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Ciekawy http://www.cda.pl/video/14531258/The-Giver2014-Napisy-PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 http://seansik.tv/film/36130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 http://www.kinoman.tv/film/kroczac-wsrod-cieni-1 Zaskakująco dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi