Skocz do zawartości

aceiro

Użytkownik
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Donations

    0.00 PLN 

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1312 wyświetleń profilu

Osiągnięcia aceiro

Szeregowiec

Szeregowiec (2/23)

82

Reputacja

  1. Oj, taki Eugeniusz Kwiatkowski to miał szczęście (a właściwie to Polska je miała), że żył i działał prawie 100 lat temu. Dziś miałby na karku tysiąc besserwisserów, którzy by mu udowadniali, że port w Gdyni niepotrzebny (bo dubluje Gdańsk), magistrala węglowa też (bo przecież można wozić węgiel przez Częstochowę, Bydgoszcz i Toruń), a COP to powinni zbudować prywatni inwestorzy. Edit: żeby nie było - co do fabryki elektryków w Jaworznie się zgadzam, takie inwestycje powinny być prywatne. Ale CPK to inna para kaloszy, to jest infrastruktura.
  2. Daj już spokój, bo to zaczyna być męczące. Przecież już pisałem że nie o Warszawkę chodzi, tylko o krajowy hub, a znów odwracasz kota ogonem.
  3. 1. Po Europie lowcostem lata, rzecz oczywista - do Ameryki czy Azji już się nie da. 2. "Drogie", ale zarabiające na siebie na tym "olbrzymim" ruchu 3. Lotnisko buduje się z 10 lat - i abstrahując już nawet od ograniczonego zasięgu oferty lowcostów, sytuacja w kwestii wyboru linii też zapewne za te 10 lat się nieco zmieni. Zakładając normalne prognozowanie sytuacji to lotnisko jest (edit: będzie za 10 lat, a może i wcześniej) po prostu niezbędne. No chyba że szalona eurokomuna wprowadzi jakieś restrykcje, typu że do Tokio czy NY to trzeba rowerem :-)
  4. Wiele w Twoim poście jakiegoś dziwnego zacietrzewienia, za to żadnych konkretów. No skądś ci mieszkańcy Polski muszą latać, a że jest ich dużo, toteż i latać pewnie będą dużo. Jasne, to nie jest potrzeba "na dziś", na dziś Okęcie wystarcza. Ale takiego lotniska nie buduje się w rok tylko z 10 lat (BER budowali 14 lat, przemilczę jak to się odbywało, bo to jest jakiś deutsche wirtschaft:) - więc mamy czekać aż się Okęcie ostatecznie zapcha i wtedy zacząć zastanawiać co z tym zrobić?
  5. To nie wystarczy. Teraz ten kolo powinien założyć sprawy o fałszywe oskarżenia. Raz że zgłosić z sankcji karej za fałszywe doniesienie, dwa - cywilnie o odszkodowanie za naruszenie wizerunku - z żądaniem kwoty puszczającej taką laskę w skarpetkach. Muszą być konsekwencje, bo to już jest jakaś plaga - a bezkarność (za fałszywe oskarżenia) rozzuchwala i zachęca do naśladowania
  6. Publikacje Gulczyńskiego ok, naukowiec z chłodnym okiem. Ale dobór panelistów raczej przesądza, że to będzie farsa. Iwasiów (strajk kobiet), Moszka (on/jego - jak się anonsuje na profilach), o Szalonej Środzie to nawet szkoda gadać. Śmieji nie znam, ale nawet jeśli byłby rozsądny to go tam za-femi-gdakają. Obstawiam żenuę kwadrat lub szescian.
  7. Co to za przykłady? To są wszystko lotniska low-cost. Poza nimi te kraje mają normalne krajowe huby. 38-milionowa Polska też powinna taki mieć, a Okęcie (jak już napisałem) nie ma żadnych perspektyw rozwoju.
  8. Nie mówimy o lotnisku dla warszawskich lokalsów, tylko o hubie krajowym. Ale nawet dla warszawskich lokalsów ani ten żenujący poziomem usług tunel do uprawy ogórków (Modlin) ani oddalony o 100 km Radom (z dojazdem ponad 1,5 godz.) nie jest - nie oszukujmy się - żadnym rozwiązaniem.
  9. Pomiłuj, panie kolego. Okęcie de facto w środku miasta, uciążliwe dla lokalsów (nieunikniony ruch nocny i związany z tym hałas), już teraz okresowo osiągające granice przepustowości i nie mające żadnych perspektyw rozbudowy (bo nie ma gdzie). To ma być przyszłość?
  10. Alain Robert wlazł na Burj Khalifa już ponad 10 lat temu. Ale komercha to była - w uprzęży, z kamerami, telebimem i publiką. https://www.theguardian.com/world/2011/mar/28/french-spiderman-alain-robert-dubai
  11. Alain Robert był prekursorem tej zabawy. Pamiętam jak ze 20 lat temu wszedł na Mariotta, cóż to była za sensacja. Banota czasem oglądam - rzadko, ale za to od dawna, jeszcze kiedy był tym "synkiem ze Świonów", który wchodził na diabelski młyn w wesołym miasteczku i na hotel Silesia w Katowicach. Trzeba przyznać że od tego czasu biznesowo bardzo się rozwinął. Bo brak lęku wysokości i przypak miał od początku.
  12. aceiro

    The Thin Red Line

    Książkę przeczytajcie. Polecam, rewelacja.
  13. Tego się już nie czepiajmy, bo to nie leży w kwestii regulacji formalnych. Każdy ma prawo kształcić się ile chce i umrzeć kiedy chce Ale prawo nie może dyskryminować kogokolwiek - i tu jedyną kwestią jest wiek, w którym można przejść na emeryturę. Zgodnie z konstytucją powinien być taki sam dla wszystkich obywateli i obywatelek
  14. Bombelkom przepiszę. Nie znając tego cytatu (syr 33 20-24) intuicyjnie też tak to widziałem, więc wszystko w swoim czasie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.