Skocz do zawartości

Praca w banku


elogejter

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć bracia, wysłałem cv ostatnio do banku stanowisko ;  bankier klienta indywidualnego. O dziwo dziś Pani do mnie zadzwoniła i zaprosiła mnie na rozmowę rekrutacyjną,

odbędzie się ona w czwartek.

 

Nie ukrywam nie mam doświadczenia w takiej branży i nie wiem czego zbytnio się spodziewać, czy jakoś mogę sie przygotować do takiej rozmowy? 

Jeśli chodzi o branżę w których pracowałem, znam swoje mocne strony i potrafię o nich opowiedzieć, wiem co jest atutem, wiem za co mi płacą. 

Z klientem można powiedzieć, że na co dzień pracowałem w agencji reklamowej ( przyjazd do klienta, rozmowa co on oczekuje, jak to ma wyglądać -  doradzenie z mojej strony, pomiary, zlecenie do przygotowania projektu, druk - montaz.)

 

Chciałbym bardzo spróbować pracy w biurze, tylko nie do końca wiem jak zabłysnąć na tej rozmowie, żeby wybrali właśnie mnie, a nie kogoś z doświadczeniem.

Jeśli macie jakieś rady dla mnie to zapraszam do komentowania, z góry dzięki i zdrówka wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być praca w stylu: "sprzedaż produktów bankowych", czyli wciskasz ludziom kredyty. Masz progi sprzedażowe, cele, wyniki. No nie jest to ciekawa sprawa, bo większość ruchu robi online, a klient z okienka jest słabej jakości i przychodzi głównie z problemami.

Edytowane przez horseman
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach