Jump to content

MG-42

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    1,402
  • Joined

  • Last visited

  • Donations

    0.00 PLN 

Community Reputation

784 Świetna

1 Follower

About MG-42

  • Rank
    Chorąży

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

6,848 profile views
  1. @wrotycz Wydaję mi się że powinien być taki przepis, skoro jest ograniczenie do 50 to nie można jeździć 30 bez uzasadnionego przypadku.
  2. @Miszka Też jestem pieszym i w wielu sytuacjach robię tak, że jak jedzie 3 auta A za nimi pusto po "horyzont" to nawet nie zatrzymuję się na przejściu dla pieszych jako pieszy tylko dalej idę bo nie chcę 3 aut zatrzymywać, pojadą a ja na spokojnie przejdę przez jezdnie, nawet nie zatrzymuję się na pasach bo kierowcy są przewrażliwieni i mogą gwałtownie zahamować, po co stwarzać w takiej sytuacji zagrożenie. A jak jest ciemno i po deszczu to w ogóle światła uliczne odbijające od asfaltu i jeszcze z naprzeciwka auta to ograniczają widzenie na wzajem sobie, w takiej sytuacji pieszy bardziej ma
  3. @Libertyn Nawet jak zrobisz ograniczenia do 30 to i tak niektórzy piesi będą myśleć że zdążą. Nie da się zrobić by w ogóle nie było wypadków. Można ograniczyć. Ale nie tak by jedni uważali a drudzy niee, a jeszcze dochodzi tu fizyka. Jak tak to może ograniczmy prędkość na autostradzie będzie jeszcze mniej wypadków, ale to nie o to chodzi. Po to są autostrady by było szybciej, oczywiście bezpieczeństwo jest ważne ale po to się buduje trasy szybkiego ruchu by było szybciej. Ludzki błąd jest wpisany w życie, możemy yyyy musimy powinniśmy się nauczyć je przewidywać, nie wszystko zależy o
  4. No to jak to w końcu jest, te przejścia pieszych na pasach są bezpieczne czy niee? Skoro tyle potrąceń jest na pasach. Ktoś powie matematyka bo dużo pieszych, a może jest też tak skoro pieszy myśli że jest bezpiecznie to już gdzieś tam podświadomie mózg podpowiada skoro ma pierwszeństwo to nie musi być ostrożny. Tak samo cyklista jak ma kask to myśli że jest bezpieczniejszy. A u kierowców im warunki pogodowe lepsze tym więcej wypadków a jak deszczowo to już noga z gazu bo niebezpiecznie. Tak samo z pasami bezpieczeństwa. Naprawdę jak kierowca niema zapiętych pasów to robi dla kogoś niebezpiec
  5. Skoro pieszy ma pierwszeństwo na pasach, to poza pasami kto ma? To że ktoś ma pierwszeństwo to nie znaczy że może zabijać ludzi. Tak samo i pieszy, to że ma pierwszeństwo to nie znaczy że ma wchodzić bezmyślnie na jezdnie, bo jest takim samym uczestnikiem jezdni jak i kierowca. A dlaczego pieszy ma być uprzywilejowany? Coo fizyka tak samo działa dla pieszego jak i kierującego autem? Jaka tu logika? Wchodzisz na czyjś pas to sprawdź.
  6. @slavex nie musi być pieszego na pasach, wystarczy że na pasach i przed pasami będziesz wyprzedzał inne auto i kara, za same to 1500. Ciekaw jestem jakby zinterpretowali psy jakby pieszy stał przed pasami i gadał przez tel. a kierowca auta by się nie zatrzymał to też kara?
  7. Możliwe że były czasy że i można było na złomie zarobić hajs. Na ziemi, handel na dużą skalę zbożem. Postawić hale pod wynajem.
  8. @Montella26 Wyczuwam że oby dwoje żeście się dobrali. @Analconda by Ci to wytłumaczył. Tamten bez skrupułów by zerżnął dupe a jakby było mało to by pasem poprawił. Ubrał się wyszedł siadł na rower i pojechał.
  9. @Montella26 Zapamiętaj sobie. To co kto myśli po trzeźwemu to po pijaku powie. Tak jak @Brat Jan pisze, co się spodziewałeś po takim wyjeździe alkoholowym? Właśnie w takich sytuacjach można coś od ludzi wyciągnąć, Zaobserwować, przeważnie sami mówią bo hamulce puszczają.
  10. @Baca1980 Ładna cena. Dostaniemy reperacje to kupimy elektrownie, nooo po drodze rządzący swoje wezmą, tak więc zrozumiałe dlaczego będą próbować przepchać sprawę.
  11. U nas elektrownia atomowa? Ale będzie to nas w uj kosztować. Czyje to będą projekty francuskie? Będziemy płacić tyle ile nam powiedzą.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.