robert_m Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Zawsze można umówić się ja jazdę testową. Można przecież poprosić o taką w licznych komisach czy salonach samochodowych. W Warszawie będzie to chociażby Nord Auto przy al. Jerozolimskich 217 - mają tam dosyć duży wybór jeżeli chodzi o auta od Hyyundai -> https://nordauto.hyundai.pl/ To standard obecnie - można wyjechać na trasę, sprawdzić jak chodzi. Moim zdaniem, jest to całkiem spoko opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosze Red Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 @Quo Vadis? kupujesz Markowi spóźniony prezent na urodziny? ? Masz gest ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfeusz Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) Dnia 10.04.2019 o 11:00, Marek Kotoński napisał: Podczas gdy spoceni właściciele niemieckich cacek podskakują z nerwów na poboczu obok zepsutych wozów, kierowca genesisa odprężony jedzie w super wygodnej limuzynie dalej. Z całym szacunkiem ale niezawodne samochody niemieckie i japońskie skończyły się około 2000roku, podobnie jak koreańskie niedługo po nich. Potem nastał czas pseudoekologicznych lakierów i połączeń lutowanych bez ołowiu. Filtrów cząstek stałych, oszczędności na zabezpieczaniu nadwozia przed korozją, stosowania tanich skrzypiących plastików, małych wysilonych silników, które mają kończyć żywot po 200-300 tys., itd. Hyundai Genesis - uderzenie w mordą w kierownicę aż ją pogięło, poduszki się nie otworzyły. https://autokult.pl/21817,hyundai-genesis-coupe-awaria-airbagow Awaryjny układ wtryskowy: Awarie układu wtrysku paliwa w GENESIS / GENESIS COUPE (2008 - ) HYUNDAI prowadzą przede wszystkim do spadku mocy silnika, a przy zimnym silniku – do problemów z rozruchem. Inne objawy uszkodzenia układu wtryskowego, to zmiana koloru spalin na czarny lub zupełnie biały, a także pojawienie się stuków w silniku. Może pojawić się także duża trudność przy odpalaniu silnika oraz szarpanie w czasie jazdy. W poważnych awariach, dochodzi do zalania silnika olejem, a nawet do pojawienia się paliwa w układzie olejowym. https://czesci24.pl/czesci/uklad-wtryskowy-hyundai-genesis-genesis-coupe-2008-/1792,64,2727 Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Morfeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 @Morfeusz wiele marek miało wpadki, pokazywanie jednego przypadku genesisa sprzed 11 lat nie świadczy o całości. Obecnie genesis to nr 1 niezawodności w USA. Moim zdaniem, hyundai chciał nim coś udowodnić, więc się przyłożyli żeby nie miał bezustannych awarii. Gdy koncern zacznie być kojarzony z dobrymi autami, ich produkty też zaczną się psuć by napędzać sprzedaż części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfeusz Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) @Marek Kotoński Być może w Hyunadai-u starali się na początku żeby dogonić klasę i jakość aut niemieckich i japońskich z lat 1990-2000 ale na dłuższą metę tego nie utrzymają. Teraz wszystkie koncerny produkują jak najtaniej a koszty produkcji również w Azji z roku na rok są coraz wyższe. Kwestią czasu jest jak Hyundai zacznie się sypać równie mocno jak pozostałe. Zresztą sam zobacz z jakiego gównolitu są już robione ich blachy. Chciałbyś w czymś takim ryzykować wypadek? Hyundai i10: Kolejny: Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez Morfeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnemonic Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 56 minut temu, Morfeusz napisał: są już robione ich blachy. Właściwy czasownik to były. Na prezentowanych zdjęciach widzimy modele, których nie ma już w produkcji. Skutki wypadków widocznych na zdjęciach to ekstrema. Zawsze znajdzie się radosny dzban, który powalczy o zagięcie czasoprzestrzeni i nawet Hammera sprowadzi do formy rozdeptanej puszki po piwie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonzo Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 W dniu 10.04.2019 o 00:23, Quo Vadis? napisał: Może @Bonzo coś by podszepnął? Nie znam tego wozu zbyt dokladnie. Jak znam życie i koreańce - bedzie to na pewno dobre, ze zdecydowanie korzystniejszym stosunkiem jakość/cena niz w wypadku aut niemieckich. Zupełnie nie wiem co to za silniki Tau 5.0. Kto wie, może sam Hyundai już coś wykombinował. Albo to Mitsubishi jak to u Hyundai bywa. Inna sprawa, że Mitsubishi niemal nie produkowało silników V8. Były na japoński rynek motory 4.5 litrowe w takim wynalazku jak Mitsubishi Dignity/ Proudia ale nie wiem czy V8 pięciolitrowe to jest podobna konstrukcja Natomiast co do silników 3.8 - jestem niemal pewien że to albo 1:1 6G75 z Mitsubishi albo coś bardzo podobnego - czyli dobre. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnemonic Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 11 minut temu, Bonzo napisał: Zupełnie nie wiem co to za silniki Tau 5.0. Kto wie, może sam Hyundai już coś wykombinował. Hyundai od dawna robi swoje jednostki napędowe. Już w XG mieli fenomenalne V6, pakowali to później do Sonaty, Tucsona i Coupe. To bardzo zachowawczy koncern, i jeśli coś się sprawdza potrafią to eksploatować latami, wnosząc nieznaczne poprawki wymagane prawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonzo Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) 38 minut temu, Mnemonic napisał: Już w XG mieli fenomenalne V6, pakowali to później do Sonaty, Tucsona i Coupe. Akurat w XG były: 1. 2.5-V6 2. 3.0-V6 3. 3.5-V6 A to są odpowiednio: 1. 6A13 z Mitsubishi Galanta 2. 6G72 (albo 6G73 w zaleznosci czy 12V czy 24V) - 12V był w Pajero MK-I i w MK-II na poczatku produkcji 3. 6G74 - to samo co było np w Pajero MK-II w nowszych modelach Nie twierdzę, że to silniki produkowane przez Mitsubishi, natomiast są to takie same silniki. Ale Hyundai z Mitsubishi są blisko. 3.0-V6 zresztą (12 zaworowy) jako 1:1 6G72 był w Galloperze i graty od Mitsubishi pasowały idealnie. Bo to było to samo. PS: W Tucsonie to chyba 3.0 nie było. W Sonacie chyba tez nie. Były te mniejsze 2.5-V6 (czyli 6A13), mozliwe ze tez cos okolo 2.7 było na podstawie tego własnie silnika. Jedno jest pewne - to są BARDZO dobre motory ! Wszystkie ! A co do XG - to jedna z najtańszych, fajnych limuzyn za grosze. Proszszsz: https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-xg-350-3-5-v6-200-km-sprowadz-automat-stan-bdb-ID6BNeM8.html#619681901e Jak za darmo Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez Bonzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi