Jump to content

bassfreak

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    2,448
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Donations

    0.00 PLN 

bassfreak last won the day on March 15

bassfreak had the most liked content!

Community Reputation

2,423 Świetna

4 Followers

About bassfreak

  • Rank
    Starszy chorąży sztabowy

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

6,682 profile views
  1. Normy d3 są z dupy w cebulandi, to co jest u nas "ok" gdzieś za granicą jest dużym niedoborem. Polacy to śmietniki zdrowotne więc czego się spodziewać, gotowce z biedry, hot dogi z żabki, browary, 10 kaw z cukrem i mlekiem dziennie, słodycze itd. mało lub zero ruchu, chujowy sen, tyranie godzinami w gówno pracy. Srać mi się chce jak widzę te chodzące odpady zdrowotne. Ja takimi osobnikami na tyle brzydzę że czuję do nich jakiś lęk żeby te nawyki od nich nie przeszły na mnie niczym jakaś klątwa. Z Grubsza niedobór każdej witaminy i minerału jest negatywny dla człowi
  2. Pewnie sfrustrowana bidulka że żaden slayer czy chad nie zapyta jej o imię tylko pyta jakiś normik. Zlej to ciepłym moczem, skończy jako stara panna z kotem. Mi się już chce śmiać z tych tworów zwanych kobietami 😆 obczajcie to
  3. Dobrze mu powiedziałeś i najlepiej jak by tacy zbankrutowali poszli z torbami, może by się nauczyli że pracownik to nie murzyn. @rarek2 Piękne podsumowanie i w punkt.
  4. @Martius777 Ten gościu ewidentnie ma na sobie torchę mięsa pod tym tłuszczykiem, ulany koleś z małą ilością mięśni wyglądał by dużo gorzej.
  5. Jak masz wynajem czy kredyt to pewnie że to lipny hajs ale z drugiej strony każdy ma inne wydatki, mi teoretycznie te 20 netto/h też by wystarczyło bo nie mam kredytów i mam gdzie mieszkać ale z nieba mi nie spadnie, 2 tysiące na prawko, 3 tysiące na zęby, 7-8 tysięcy na operację nosa no i jakieś 100 tysięcy na remont i wyposażenie mieszkania. Tym bardziej że ja lubię perfumy, fajne ciuchy (nie koniecznie drogie) itd. serio już nie mam pomysłu na życie a mam 28 lat prawie, patrząc na komunę i złodziejstwo w tym kraju nic mi się nie chce.
  6. Ja bym mu nasrał na biurko i zajebał partyzanta w plecy, jaka ameba umysłowa że tacy ludzie żyją to jest jakaś alternatywna rzeczywistość w ich łbach. Jak ja słucham takich opowieści to takich śmieci bym wysłał do gułagu na roboty za szklankę wody. Jeszcze do tego ten "szef" pewnie typowa kartoflana wąsata polska morda z bebechem jak baba w ciąży i on wielki pan i władca. 🤣
  7. Dawaj do Trójmiasta i mnie zatrudnij to będziesz miał budowę posprzątaną jak u mnie w domu. Ja już miałem kurwa dość za 18 na pomocnika i tak stękał że za wolno bo to bo tamto a ja na maksymalnych obrotach.
  8. Bardzo dobrze ze juz ludzie nie dają się frajeżyć, ja mam dość i rzucam budowlankę i czasowo będę rowerem żarcie rozwoził a dalej pomyślę co tu robić w tym kraju. Na takiej robocie zarobię tyle co pomocnik na budowie a nawet więcej a praca lekka i w okolicy.
  9. O kurwa ja już słyszę wycie twojej trzustki, nadnerczy i uj wie czego jeszcze. To janusze na budowie mają zdrowiej bo chociaż nawadnianie piwem i jakieś kcal z hot dogów z żabki w ciągu dnia.
  10. Odwieczne pytanie ateistów, teistów, teologów, naukowców, astronomów, filozofów itd. Największa gra MMORPG (typu sandbox czyli "rób co chcesz" nieliniowa fabuła) z foto realistyczną grafiką z niezwykle prawdziwymi doznaniami, niestety brak cheatów oraz tak zwanych check point-ów, Wydawca nie jest do końca znany, jest nim biology studio lub God studio.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.