Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Młody Samiec

Użytkownik
  • Content Count

    28
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About Młody Samiec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Recent Profile Visitors

46 profile views
  1. @Mosze Red ja to kompletnie za takimi smaczkami nie przepadam. Chyba jestem za bardzo fit od małego :| No i lubię trzymać czystą michę. Jakość.
  2. @ZamaskowanyKarmazyn, wiesz... zimne prysznice też trzeba umieć odpowiednio zastosować, żeby wspomóc proces regeneracji. Jak myślisz, że wejdziesz na 30 sekund albo minutę pod zimną i to zrobi wielką robotę to niestety jesteś w błędzie. W takim przypadku bardziej by się sprawdziła krioterapia. A tak to stosować kontrast ciepła/zimna albo min. 10 minut w lodowatej - wtedy masz efekt Wyżej opisałem kilka metod Zdecydowanie tak. No i jak wskoczysz pod taki rano to się rozbudzisz i będziesz zadowolony, że zrobiłeś coś co wychodzi poza Twoją strefę komfortu
  3. Pierwsza myśl - fake profil i ktoś się zabawia.
  4. Nie ma czegoś takiego, że białe pieczywo może przeszkodzić w ładnej sylwetce. Wszystko i tak sprowadza się do ilości spożywanych kalorii. Co nie oznacza, że wyeliminowanie pewnych produktów nie wpłynie na poprawę zdrowia i tak dalej. Kilka % osób ma uczulenie na gluten - wiadomo. Dlatego w takich przypadkach dla nich będzie miało wpływ pozytywny. Co do pieczywa i jego jedzenia. Współpracuje z dietetykiem sportowym, który zajmuje się dietetoterapią itd. Jedyne pieczywo, które czasami miałem uwzględnione w jadłospisie to pieczywo żytnie na zakwasie (np. popularny chlebek babuni - w piekarni powinni wiedzieć ocb ). Jak kupisz rano to w sumie są szanse, że opędzlujesz cały, bo jest przekozak A jak nie, to inne żytnie pieczywo. Tylko zwracaj uwagę na skład, bo dużo z nich jest mieszanych z mąką pszenną a tego byśmy chcieli uniknąć jakbyś chciał lepszy jakościowo zamiennik od białego czy tam innego pełnoziarnistego w którym znajdziesz i tak 30% ciemnego pieczywa. Jakbyś miał więcej pytań to wal śmiało, akurat w tym temacie mogę dużo podpowiedzieć gdyż mam styczność bardzo długi czas i dużo na sobie przerobiłem
  5. Jakie shit testy zastosowały samiczki w waszym kierunku i jak na nie odpowiadaliście, żeby np. odbić piłeczkę czy coś w tym stylu. Albo może jakieś oblaliście i rozgryźliście to po czasie? Co byście zmienili wtedy? Czekam na wasze historie, żeby móc wyciągnąć coś z każdej sytuacji PS: mam nadzieję, że dział dobry
  6. Przysięgam przed braćmi, że... wyrzucę prokrastynację ze swojego życia i zacznę mieć więcej pozytywnych myśli w głowie. Przestanę jebać siebie w myślach i będę pracować nad swoją samooceną. Nie będę zaburzać swojej pewności siebie okolicznościami zewnętrznymi, bo wiem na co mnie stać! Z czasem zobaczyłem ile razy się na tym złapałem, więc czas i pora dać kopa w dupę Przysięgam również, że będę regularnie czytać forum i dążyć do spełnienia swoich celów sportowych i tych z rozwoju osobistego. Dobrego dnia! Walczcie o swoje!
  7. Moja podpowiedź na początku będzie prosta. Jesteś nowy na forum i fajnie, że tutaj wpadłeś. Dużo czytaj forum, słuchaj audycji Marka, bądź z nami, pytaj i zastanawiaj się co możesz wdrożyć u siebie. Znajdź jakąś aktywność w której będziesz mógł się wyładować. Może jakieś zorganizowane zajęcia grupowe, gdzie poznasz trochę nowych osób itd. Maybe crossfit?
  8. Też jestem na nofapie i to co zauważyłem przez ostatnie niecałe 2 tygodnie to: - wzrost zadowolenia z siebie, że w tym wytrzymuje - 2 dni temu mocne parcie na dymanie - częsty wzwód Poprzednio, gdy chciałem przestać fapać, ale poległem to zdarzało się też popuścić w nocy i mieć erotyczne sny. Przy drugiej próbie na razie nic takiego nie miało miejsca na co mam być jeszcze gotowy? haha
  9. @czerwony, podziękował! Aktualnie wygląda tak: - cele sportowe (podzielone na: cele okres przygotowawczy/cele runda jesienna) - zajmuje się sportem, mój priorytet w życiu, żeby iść ciągle wyżej. Zarabiam z tego itd. więc wiadomo co i jak - lista zadań, "to do" Dodaję: - stan gry (co miesiąc podsumowanie własnego życia, co zrobiłem lepiej, gdzie zawaliłem, nad czym chciałbym popracować w najbliższym okresie itd.) - moje motta i zasady (w jeden plik) I teraz zastanawiam się dalej czy dodać np. rozwój osobisty i podzielić na charakter/wygląd/nauka. Nie dodaję rzeczy typu trening czy coś, bo z takich rzeczy nie muszę nic planować ani sam rozpisywać. Jak dostaję np. trening indywidualny na siłowni to wszystko mam już gotowe i dostosowane pod siebie. To samo ma się z jakimś treningiem dodatkowym stricte z moją dyscypliną sportu. Co do reszty to nawet nie wiem co mógłbym tam wrzucić, bo dużo tego. Czekam na kolejne wskazówki bracia jak Wy to widzicie. Pozdro!
  10. Lecę tam! Grało się kiedyś counter strike'a to zobaczymy skilla. Ba! Nawet do tej pory mam na steamie i raz na rok odpalę
  11. @Turop a jeśli mogę wiedzieć to jak cenowo i ile czasu tam byłeś?
  12. No i dałeś mi pomysł na spróbowanie czegoś nowego. Teraz jak to przeczytałem to sobie pomyślałem, o kurwa, że ja tam jeszcze nie byłem
  13. @czerwony wczoraj trochę ogarnąłem swoje notesy w których miałem sporo notatek i najważniejsze bieżące sprawy wpisuję sobie już w dokumenty na goglach. Faktycznie, podpiąłem pod telefon i pod lapka. Mega wygodniejsze. Dzięki! A tak dalej brnąć w temat prowadzenia dziennika/pamiętnika albo jak tam kto woli to nazywać. Widzę, że już trochę nad tym pracujesz itd. Mógłbyś pokazać mniej więcej jak to prowadzisz? Na jakie zakładki dzielisz czy coś? Np. jeden notatnik "cele", drugi "lista to do" czy coś takiego?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.